עדן חסון: "מנסים להדביק עליי תוויות. צאו לי מחדר המיטות"

רבות דובר על העדפותיו ונטיותיו המיניות של הזמר המפורסם עדן חסון, שמועות רבות מדברות על משיכתו לגברים, והוא עצמו נמנע מלדבר על הנושא עד כה, עד היום שבחר לפרסם פוסט מפורט בנושא, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

בסדרת שאלות ותשובות שקיים הזמר עם הגולשים בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו הזמר התייחס לשמועות על יחסיו הרומנטיים וחשף כי עבר לאחרונה הליך של השתלת שיער, יצאנו לבדוק וחזרנו עם תשובות!

כך פירסם היום בחשבון האינסטגרם שלו: "אני מבין את רצון הציבור לדעת מה קורה בחדר השינה שלי (כבר שנים), אבל יחד עם זאת, ישנם עקרונות שאותם אני לא מסוגל להפר. אני בן אדם מאוד ציבורי, יודעים עליי הרבה דברים בזכות ראיונות שלי"

עוד הוסיף: "ומנגד, יש עליי המון שמועות מאנשים שאוהבים 'לנחש', הרבה דברים חסרי בסיס. אנשים מנסים להדביק עליי תוויות גם במחיר של להמציא של ממש ולפעמים זה מעט חונק. הייתי שמח במעט הפרטיות שנותרה שיכבדו את הרצון שלי לשמור על זה שלי ויתעסקו ביצירה שלי ולא בחדרי המיטות שלי".

עוד נשאל, האם עבר הליך קוסמטי. "למה אתה עם גלח וכובע? עשית השתלת שיער?". "יותר מדי שאלו מכדי שלא אענה", השיב חסון. ""עברתי הליך מסוים של מילוי בחלקו הקדמי של הראש כדי לדייק את קו המצח. השתלה זו מילה גדולה, ולא בדיוק הייתי צריך, אבל אפשר לקרוא לזה ככה. בקרוב זה יחלים ויתמלא מחדש, ואחזור לשיער קצת יותר ארוך, למרות שגם ככה כיף לי".

על שאלה קשה יותר, "אתה מרגיש שכולם חברים שלך מאינטרס?", הוא השיב: "כן, המילה אינטרס היא לא מילה רעה. אם כי אינטרס שלילי זה רע. כל אינטראקציה בעולם היא בעלת אינטרס. גם כשכתבת את ההודעה הזאת, היה לך אינטרס, ואני עניתי לך באינטרס. מה שאני בא להגיד זה שעם הזמן מפתחים מנגנון שמזהה איזה אינטרס חיובי ואיזה שלילי. ולכן חבריי הם בעלי אינטרס חיובי, מה גם שלא 'כולם' חברים שלי", הסביר.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן