צפו: אייל גולן עוקץ את עברי לידר אחרי שביטל את הדואט

את פרשת עברי לידר ואייל גולן כולנו כבר מכיירם, אחרי שעברי לידר החליט לבטל את ההשתתפות שלו במופע לצידו של הזמר אייל גולן, אייל גולן לא נשאר חייב ובחר "להחזיר", מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

כזכור לכולנו, לאחר סערת מימון הופעת אייל גולן על ידי משרד התרבות, הודיע לפני מספר ימים הזמר עברי לידר על ביטול השתתפותו במיזם בשם "קול העם" של משרד התרבות, שבו היה אמור לבצע דואט עם גולן ולהופיע לצדו. לידר כתב ביום שלישי האחרון באינסטגרם שלו:

"בימים האחרונים התפרסמו ידיעות על השתתפותי בפרויקט הכולל סדרת הופעות עם אמנים נוספים. אכן נעשתה אליי פניה ולמרות חשיבותו של הפרויקט, לא אוכל לקחת בו חלק הפעם".

בחדשות 12 פרסמו ראשונים על המיזם, שבו לצד עברי לידר (שכאמור, ביטל מאז) ואייל גולן אמורים להופיע גם סטטיק, עדן בן זקן, קרן פלס ועוד. ההופעות נערכות במטרה "לחבר בין כל חלקי העם", כך נמסר ממשרד התרבות. לאחר הפרסום התעוררו ביקורות נוקבות ורבות על כך שמשרד התרבות מממן את מי שמעורב בפרשת הקטינות, (הכוונה לזמר אייל גולן), בין השאר מצד איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית.

אלא שאייל גולן לא נשאר חייב, והיום (חמישי) הוא בחר להגיב לפרשה המדוברת, בסטורי שהעלה היום, גולן עקץ את עברי לידר שהחליט לבטל את הדואט איתו, ועל רקע תמונה משותפת של גולן עם הזמר רמי קלינשטיין, כתב גולן "ה-LEADER האמיתי". כאשר העקיצה לגבי 'לידר' נוגעת לשם משפחתו של עברי לידר.

למי שעוד לא התעדכן, נכון לכתיבת שורות אלו, ולפי הסטורי של אייל גולן, מסתמן שרמי קליינשטיין יבצע את הדואט עם גולן במקומו של לידר.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן