משתתף "חתונמי" חושף מה מסתירים מכם: "לא סתם זה לא מוצג על המסך"

"חתונה ממבט ראשון", שמשודרת בימים אלו בקשת 12, מצליחה גם היא לעורר לא מעט ביקורות בעיקר על הנעשה על ידי החתנים והכלות הטריות, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה באמת קרה שם וחזרה עם תשובות, כל הפרטים בכתבה הבאה

לאחר ששניר שלו, המחותן הטרי, ספג לא מעט ביקורת (בלשון המעטה!) על התנהלותו מול הכלה הטרייה, מור רדמי ששודכה לו במסגרת "חתונה ממבט ראשון", שניר שלו פותח את הלב ומסביר את ההחלטה להישאר ולהחזיק את הקשר למרות חוסר המשיכה שחש כלפי בת זוגו.

בשבועות האחרונים הוצפה הרשת, הרשתות החברתיות, וכל מקום אפשרי בזוגיות שבין מור רדמי ושניר שלו, זוגיות מורכבת במיוחד, שהחלה לראשונה מתחת לחופה בריאליטי השידוכים. כך לדוגמא, ביום שני האחרון עלתה דנה זרמון סרטון לעמוד האינסטגרם שלה סטורי שבו אמרה על שלו ורדמי: "אני מקווה שהם ייפרדו במהרה, הם לא מתאימים בעיני".

שלו, ראה את הכול והחליט שלא לשתוק, ולכן ביקש להציג גם את את הצד שלו בפוסט שפרסם בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלו. וכך הוא כתב: "האמת פשוטה. לא הרגשתי שאני נמשך בזמן הזה, ותקשרתי את זה למור באופן הכן והברור ביותר. בעניין המשיכה כולם חשבו שכדאי לנסות, חשבו שזה יכול להתפתח וגם מור".

עוד הוסיף: "אחרי שנבנתה אצלי צפייה גדולה בכל תהליך המיונים, החלטתי להתמסר ודאגתי שיהיה לנו כיף ושנהנה אחד עם השנייה, ובאמת התחלנו עם בסיס חברי מצוין, ובנוסף התנהלתי בזהירות רבה בגלל שמאוד לא רציתי שמור תיפגע. לא במקרה זה לא מוצג, אבל מאוד נהנינו בימים האלה, והאווירה הייתה שמחה וכיפית".

לבסוף כתב: "לא מכחיש את זה שאני נקי ומסודר בהגזמה. פשוט רציתי להסביר את עצמי בהקשר של מערכת היחסים עם מור מכיוון שזה מושתק".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן