כוכבת חתונה ממבט ראשון: "אני מבינה את מי שבוחרים לא להתנדב למילואים, אנחנו בדרך ללא מוצא פשוט"

את קטיה אברבוך, יוצאת העונה הקודמת של "חתונה ממבט ראשון כולנו מכירים", בסטורי שבו היא משתפת בחשבון האינסטגרם שלה היא לא חוסכת במילים, וכותבת "אני מבינה את מי שבוחרים לא להתנדב למילואים", מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה באמת קרה שם וחזרה עם תשובות, כל הפרטים בכתבה הבאה

יוצאת "חתונמי" קטיה אברבוך פרסמה בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה ביום שני האחרון סטורי ובו היא מבקשת לסכם את התחושות שלה לאחר שיחה שערכה עם מפקדה בצה"ל ועם אנשי מילואים נוספים, והכול בצל הקרע והפילוג הבולט והחזק בחברה הישראלית שמחלחלים גם לשורות הצבא, ושבאים לידי ביטוי בהפסקת התנדבותם של חיילי מילואים.

בדבריה, בצורה ברורה שאינה משתמעת ל-2 פנים, מתחה אברבוך ביקורת נוקבת וקשה כלפי המנהיגים, שלטענתה מובילים את ישראל לשבר חברתי גדול, והוסיפה כי היא חשה הבנה ברורה ואף הזדהות כלפי מי שבוחרים להפסיק להתנדב לשרת בארגון האמון על ביטחון המדינה.

כך כותבת: "חזרתי עכשיו משיחה של מפקד היחידה שלי עם אנשי מילואים ותיקים ובכירים. אני אמנם בחופשת לידה, אבל היה לי חשוב להשמיע את התחושות שעולות מהמצב. האמת? המצב לא טוב. מרגיש לי שמי שנמצא שם למעלה מוכר לנו סיפורים ומוביל אותנו לשבר חברתי גדול. אני מבינה את מי שתחושותיהם וצו מצפונם מובילים אותם לבחור לא להתנדב למילואים, אבל לדעתי אנחנו בדרך ללא מוצא פשוט".

עוד כתבה: "אמשיך לשרת במילואים כל עוד אני מאמינה במדינה הזאת וככל שארגיש תורמת ומועילה, ובתקווה גדולה שבסוף התקופה הזאת עוד נחזור לימים שבהם האמנו שגם בונה צבא בונה עם".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן