צפו: אמא של סתיו קצין נכנסת לבית "האח הגדול"

סתיו קצין ממשיכה לחולל מהומות וסערות בבית "האח הגדול", עתה אחרי שפגשה את אמה בתוך הבית הדיירת שיתפה בתחושותיה – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה באמת קרה שם וחזרה עם תשובות, כל הפרטים בכתבה הבאה!

בפרק שישודר היום (רביעי) הולך "האח הגדול" להציג לכם את רגע הפגישה בין הדיירת סתיו קצין לבין אימא שלה, בבית "האח הגדול".

במהלך שיחה עם נשות דיירות הבית, סתיו קצין, הדיירת אולי הבעייתית ביותר בעונה הנוכחית של האח, החליטה לשתף ופתחה את הלב וסיפרה על מערכת היחסים שלה עם אמה. הווידוי הכואב שלה הגיע ממש ברקע ולאחר מפגש של השתיים שהתקיים בין כותלי בית "האח הגדול".

מקורביה של סתיו קצין, המנהלים את עמוד האינסטגרם שלה העלו ביום שני האחרון סרטון קצר ובו תיעוד משיחה שניהלה קצין עם הדיירות שיר ודנה, שבמהלכה סיפרה קצין על העובדה כי משפחתה לא נוהגת לבטא חיבה באמצעות מילים. בהמשך, מנהלי העמוד של קצין חשפו את המכתב המלא שנשלח אליה ובו מסר אחד שחזר על עצמו שוב ושוב, המכתב פורסם כאן בפורטל עומרי חיון כבר אמש (יום שלישי).

כך אמרה סתיו: "אימא שלי הייתה פה עכשיו…אני בשוק שהיא התגעגעה אליי", אמרה קצין. "למה בשוק?", התפלאה דנה. "כי אף פעם היא לא אמרה לי 'אני אוהבת אותך'. אין לנו את הדברים האלה בבית, לא גדלנו בבית כזה".

מנהלי העמוד של סתיו לא הסתפקו רק בקטע המוסרט המדובר, אלא גם חלקו אמש בסטורי את המכתב המלא ששלחה משפחתה של קצין לכוכבת, שחולק כך שכל אחד מיקיריה כתב לה כמה מילים.

כך נכתב, בין היתר, במכתב: "אני גאה בך על החוזק שלך, את לוחמת ולביאה, פנתרה, עומדת על שלך. הישארי נאמנה לעקרונותייך", ביקשה אמה של קצין. "תמשיכי בדרך שלך ואל תשתני", "כולנו גאים בך על הנאמנות שלך לעצמך, לערכים שלך ולבחירות שלך", חיזקו.

כזכור, רק אתמול חשפנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון את המכתב שאותו קיבלה סתיו ממשפחתה. במכתב מפורט במיוחד, כותבים כל בני המשפחה לסתיו ולא חוסכים במילים, המכתב שכולו מעוטר בצבע הוורוד, כיאה לברבי אמיתית, התחיל בדבריהם של שני ילדיה של סתיו – ליאם ויהלי, המשיך לאחר מכן במסר מאימה, וכמובן גם מסר מבן זוגה של אימה, ולבסוף ברכה קטנה מאחיותיה.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן