מיכל הקטנה נשברת ובוכה: "אני מתפרקת וזה כואב"

אחרי רצף ארוך במיוחד של צילומים בחשבון האינסטגרם שלה שבהם שידרה "עסקים כרגיל" ובעיקר המון שמחה פאן ואופטימיות, כוכבת הילדים המפורסמת הרשתה לעצמה להתפרק ולהישבר בסטורי ושיתפה בתחושותיה הקשות בצל הדיווחים על פרידה מבן זוגה, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה באמת קרה שם וחזרה עם תשובות, כל הפרטים בכתבה הבאה!

היא הספיקה להיפרד ולחזור לבן זוגה אינספור פעמים, אבל עתה נראה שזה סופי – מיכל הקטנה נשברת ובוכה לאחר פרידה קשה מבן זוגה, איש העסקים המוכר ניר ויצמן.

כזכור, לא מזמן חזרה מחופשה יחד עם ילדיה, שם פרסמה בשעות הלילה סרטון אישי בחשבון האינסטגרם שלה שבו תיעדה את ילדיה ישנים כשעל הרקע שלו כתבה את מה שעובר בנפשה בימים המורכבים האלה, בצל הדיווחים על הפרידה מהאיש שאיתו חלקה בית ואיתו ניהלה מערכת יחסים זוגית במשך למעלה מעשרים שנה, איש העסקים ניר ויצמן.

כך כתבה בזמנו: "רק כשהגוזלים שלי נרדמים, אני מרשה לעצמי להתפרק וזה כואב!!!", הדגישה ויצמן כשעברה בין ילדיה, וצילמה אותם רדומים במיטתם כשברקע נשמעת שירי מימון שרה את "אימא" (הידוע יותר בשמו "אימא גיבורה"), שמספר על אימא שמסתירה את הקושי שאיתו היא מתמודדת בחיים.

גם ביום ראשון האחרון, מיכל הקטנה, או בשמה האמיתי מיכל ויצמן המשיכה לשתף את כל העוקבים שלה רגשותיה, גם הפעם באמצעות סרטון ולצידו כתבה: "הילדים שלי איתי, זה הכוח והאהבה שלי". הפעם ויצמן בחרה לצרף לסטורי את השיר של שרית חדד "אבא גדול", כשייתכן שניסתה להעביר מסר דרך מילותיו. "אבא, אני עדיין חזקה ולא נשברת, אבל תשמור עליי, תשמור שלא אפול".

עוד כתבה: "במהלך היום אני בוחרת להיות בשמחה ולומר תודה גם על הכאב ולחבק אותו, גם כשזה לא נראה כרגע, ואני בטוחה שהכל לטובה. תודה שאתם שולחים לי מלא חיזוקים ואהבה".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן