הלם הלם הלם: אלו כל הפרטים החדשים על החתונה של טליה ושחף

הם הכירו ב"אח הגדול", ומשם הכל היסטוריה, הוא כרע ברך, הציע נישואין, ובקרוב – החתונה, כעת נחשפים פרטים חדשים בעניינה! מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

כולנו מכירים אותם, וללא ספק גם אוהבים אותם… שחף רז וטליה עובדיה, הכירו בעונה הקודמת של "בית האח הגדול", ועתה אחרי שזכתה בעונה הקודמת, קיבלה לפני מספר ימים טליה הצעת נישואין משחף, ויחד הפכו לזוג אוהב ומאוהב עד מעל הראש! כמו כל סיפורי האהבה היפים, המוכרים והטובים גם שחף וטליה התחילו את דרכם כחברים טובים. מערכת היחסים התהדקה לאורך הזמן והם עברו לגור ביחד כחודש וחצי אחרי שעזבו את בית האח הגדול. בראיונות שהעניקו בעבר, השניים לא הסתירו את העובדה שחתונה זה הכיוון אליו הם הולכים והביעו רצון להקים משפחה, ומשם? הכל היסטוריה!

שחף שלף טבעת, טליה אמרה כן, ואנחנו רק מחכים לתאריך לחתונה…

כזכור לכולנו, טבעת היהלום ששחף העניק לטליה ומוערכת בסכום של בין 45 ל-90 אלף שקלים אומנם הצליחה לגנוב את ההצגה, אך מה עם רגע ההצעה עצמו? המעריצים שאלו את שחף:“נזכה לראות את סרטון ההצעה?” ושחף החליט לשים סוף לסיפור והשיב:“לצערי לא. הרגע הזה יישאר רק שלנו”. – עצוב בהחלט, ואנחנו כבר שלפנו את הממחטות!

היום (רביעי) נמסר לפורטל עומרי חיון כי במסגרת חיפושים קדחתניים אחר מפיק בפועל שיהפוך את הערב הגדול בחייהם (החתונה, כמובן!) לאירוע בלתי נשכח ושל פעם בחיים, ערכו זוג כוכבי "האח הגדול" מבחנים של ממש, וכמובן מפגש ראשוני עם מפיקת האירועים שרית פולק, כן כן, גרושתו של סטטיק.

אז האם שרית פולק תפיק את החתונה שלהם? ימים יגידו!

כך או כך, מזל טוב לזוג המאושר!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן