לירון וייצמן: "זה רמה חדשה של טמטום"

מי שלא יכלה להישאר אדישה לסרט החדש שנמצא בימים אלו באקרנים בבתי הקולנוע, "ברבי", הייתה לא אחרת מאשר לירון וייצמן – מגישת הטלוויזיה שמנחה בימים אלו את התכנית המדוברת לצידו של גיא זוארץ, מה אמרה המנחה? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק, וחזרה עם תשובות – כל הפרטים בכתבה הבאה!

הסרט "ברבי" אמנם שובר קופות ברחבי העולם כולו, וגם כאן במדינת ישראל הקטנה שלנו לא מעט בחרו ללכת אליו, מבוגרים וצעירים כאחד, מי שלא נשארה אדישה להגעתו של הסרט ברבי אלינו – היא לא אחרת מאשר לירון וייצמן. אז כן, הכתבה הבאה לא הולכת לעשות בברבי שלנו מבית "האח הגדול" סתיו קצין, אלא בברבי אחרת לגמרי.

בטורי שהעלתה וייצמן בחשבון האינסטגרם שלה, עם קטע מתוך הסרט כתבה: "מונולוג מושלם", אך גם ציינה בין היתר גם את הפרט הקטן הזה: "וזה שהתאבססתי על ברבי עוד לפני שצפיתי בסרט המלא, זה רמה חדשה של טמטום".

בדומה ללירון וייצמן, היו גם כאלה נוספים שממש לא אהבו את הסרט, רק השבוע המנחה המוכרת, אופירה אסייג כתבה בחשבון הת'רדס שלה, ביקורת נוקבת במיוחד על הסרט החדש שהפך ללהיט: "נגררתי לסרט ברבי….הסרט הכי מטומטם שראיתי בחיי. מיליונים על מיליונים נזרקו לטמטום".

כזכור לכולנו, ברבי (באנגלית: Barbie) הוא סרט קומדיית-פנטזיה אמריקאית משנת 2023. הסרט מבוסס על דמותה של בובת האופנה ברבי מבית "מאטל", והוא סרט הלייב אקשן הראשון בזיכיון הנושא את שמה לאחר יותר מ-40 סרטי טלוויזיה שהופקו בהנפשה ממוחשבת והופצו ישירות ל-DVD ולשירותי הזרמת מדיה. בסרט מככבים מרגו רובי וראיין גוסלינג בדמויותיהם של ברבי וקן, שיוצאים למסע של גילוי-עצמי לאחר שעזבו את ברבילנד האוטופית, לצד אנסמבל שחקנים הכולל את אמריקה פררה, קייט מקינון, מייקל סרה, אריאנה גרינבלט, סימו ליו, איסה ריי, ריאה פרלמן, הלן מירן וויל פרל.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן