גל רובין : "השבוע הבנתי איך נשים נכנסות למעגל הפרעות האכילה"

השורדת גל רובין משתפת בנכסים הדיגיטליים שלה מה דעתה על תופעת הרזון וכיצד נשים נכנסות למעגל הפרעות האכילה, והיא לא חוסכת במילים, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

תופעת הרזון שמקיף אותנו מכל כיוון אפשרי היא חלק בלית נפרד מחיינו, מי שהחליטה לכתוב את אשר ליבה הייתה השורדת בעונה האחרונה של "הישרדות", גל רובין.

כך היא כותבת: "השבוע הבנתי איך נשים נכנסות למעגל הפרעות האכילה. לא אשקר.. שנים חייתי עם ביטחון לגביי המראה שלי והגוף הנשי.. ופתאום קיבלתי הערה שהיא קצת יותר מידי.. כזאת רגשית ממקום קרוב. שהצליחה לגרום לי להתהפך. הרגשתי לא יפה… כי הריי אני לא עומדת בגרף של השיק השטוח. ואני? זאת מציגה סימני מתיחה לראווה.. גאה בשש הילדות שעברתי.. משוויצה בנשיות.. ביופי שהוא אמיתי.. אופי שעיצבתי בין תהפוכות העולם.."

עוד הוסיפה: "וכלום לא הכין אותי לאפשרות שברגע הביטחון שלי התערער וירד.. שארגיש לא שווה. כי אני לא דוגמנית ששוקלת 45 קילו עם עור אלסטי רווי קולגן. ושזה יבוא ממקום ככ קרוב…שאחשוב אם לאכול שאסתכל על עצמי.. ולא אוהב את מה שאני רואה. נפלתי לשם.. בגלל סיטואציה שהשוותי את עצמי ואני? אני אמא. לשישה. אישה. ומשם זה יכל להיות מדרון תלול… כי נפגעתי.."

לבסוף כתבה: "וראיתי את עצמי בעין לא טובה. ושהחמיאו לי הרגשתי שמשקרים לי. הבנתי כמה בקלות.. ממלאת ביטחון ככל שתהיי. זה כמו נשק ישיר לנפש. כמה המשמר מהתגובות האלה צריך תמיד להיות שם. הרבה שיח עוטף עם עצמך. העולם הזה לא הופך להיות יותר מקבל.. הרף רק עולה, האשליה שמוצעת ברשת רק מחמירה. ואנחנו.. יכולות להיות הקורבן הבא לזה.״

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן