דניאל גרינברג תחת מתקפה: "תמשיכי לסחוט כסף מהפדופיל, אין לך בושה"

דניאל גרינברג ואייל גולן חזרו לקשר קרוב מתמיד, ודווקא כאשר הצליחו לשקם את היחסים בניהם הם נתקלים באינספור טוקבקים ותגובות ברשתות החברתיות, דווקא כשהכול נראה מושלם ברשת חושבים קצת אחרת, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

בזמן שהיחסים בין הזמר המפורסם אייל גולן ואם ילדיו וזוגתו לשעבר דניאל גרינברג רק מתחממים ונראה שהשניים כבר מתכננים את הטיול הזוגי-משפחתי שלהם לצד הילדים המשותפים, לאחר שחגגו לבדם ממש לא מזמן, ברשתות החברתיות פחות אהבו את החברות המשותפתה חדשה שלהם ואת היחסים שהפכו להיות טובים מתמיד.

דניאל גרינברג החליטה לחשוף בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה התכתבות קשה ביותר עם עוקבת שלה שכתבה לה: "חתיכת שרמו*ה, לכי תמשיכי לסחוט כסף מהפדופיל, אין לך בושה”. גרינברג ענתה לה בעיקר בציניות בדיון שירד לפסים אישיים במיוחד והחליטה לשגר מסר לעוקביה בנדון והיא לא חסכה במילים.

כך כתבה: חשוב לי שתבינו שאני האחרונה שתפעל בצורה כלשהי לצורך הסתה. אבל יש סיבה לזה שאני מפרסמת את הדברים הפחות טובים שאני נתקלת בהם. ברור לי שאת הרוע בעולם לא ניתן למחוק אך ניתן לחשוף ואולי להעביר שיעור או שניים את אותו אדם שמרגיש בנוח ובביטחון להשתמש במילות גנאי כלפי האח ואולי בכלל נעשה לו שירות מעולה".

עוד הוסיפה וכתבה: "אנחנו נמצאים במציאות של מלחמת אחים, במדינה כולה, בכבישים, הפגנות, מלחמות, חילוקי דעות. וכמישהי שמשפיעה בפלטפורמה הזאת אני חושבת שאם יש לי ולו מעט את הכוח להפחית את תופעת הבריונות ברשת כך אעשה".

“לא ייתכן שאדם ירגיש כל כך בנוח לפנות לאדם אחר באופן בו הוא מנסה להקטין/לרמוס. תלמדו לנשום, תלמדו לשמור בבטן את הר ולהפיץ את הטוב. כי תכל’ס? באיזה עולם לעשות רע למישהו יגרום לכם להרגיש טוב עם עצמכם? זה לא, פשוט לא. אז היום זאת אני, מחר זאת ילדה שקצת פחות חזקה ממני בנפשה ואתם פשוט יכולים לגרום לנזק בנפש של בן אדם. תחשבו לפני שאתם מפיצים רוע. תודה”

בהמשך דניאל העלתה סטורי נוסף ובו חידדה והדגישה: "חשבתי על זה, והקלות של אנשים לכתוב דברים בין אם זה מפרופילים בדויים ובין אם זה מפרופילים אמיתיים. פעם באף פעם אני נתקלת בדברים מהסוג הזה אם להיות כנה… והאמת שבי זה לא פוגע כי אני ברמת החסינה כבר לכל השיט הזה ומה שלא חלק מהמעגל הקרוב אלי פשוט לא מזיז לי".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן