הלם הלם הלם: ישיבת הדיירים יצאה מכלל שליטה – האח הגדול עצר את הדיירת סתיו

בית "האח הגדול" ממשיך לחוול מהומות וסערות רבות, והפעם – מדי שבוע מתקיימת ישיבת דירים, בה מצליחה סתיו להתיש את חבריה לבית פעם אחר פעם, מה קרה הפעם? כל הפרטים, בכתבה הבאה!

ישיבת הדיירים השבועית נערכת אחת לשבוע בבית "האח הגדול", כאשר צופי התכנית ההדוקים הצליחו להבחין כי סתיו מצליחה לבטל את שלוותם של דיירים רבים באותה הישיבה, ותנו לנו לגלות לכם – גם הפעם היא עשתה זאת!

מדי שבוע נכתבים על ידי סתיו אינספור פתקים ותלונות אודות דיירי הבית, כאשר אלו מצליחים לחולל אש וסערה בבית. אתמול (יום שני האחרון) התקיימה בבית האח ישיבת דיירים נוספים, אשר הסתיימה בדמעות של סתיו בחדר השינה, וכמובן לא מעט תלונות מצד הדיירים לכיוונה של סתיו שלטענת אברהם וספיר – סתיו הלכה רחוק מדי עד שהאח הגדול החליט לעצור אותה.

סביר להניח שבפרק הקרוב שישודר ביום רביעי נוכל לראות מה בדיוק קרה בישיבת התקציב, אולם צופי ערוץ 26 הבחינו בשיחה שהתקיימה בין דיירי הבית לאחר הישיבה שכאמור צונזרה גם מצופי ערוץ הלייב.

ספיר טענה: "היא מתקרבת עד אלי… מה זה הדבר הזה? עכשיו אם אני הייתי קמה עליה אז הייתי יוצאת ‘בריונית’.” אברהם הוסיף: "כשהיא זרקה את המפתח לפה.. אמרתי וואלק זאת, אם אני עושה את זה.. אני פותח מהדורות!”.

לאחר מכן ספיר חשפה: “אבל האח עצר אותה, האח עצר אותה! זה הגיע לגבול שהוא עצר אותה. אם הוא היה צריך להתערב?! מתי הוא מתערב?” שניר השיב:“זה שליאל אמר” וספיר השיבה:“נכון, כל פעם נותנים לה את הבמה. ראית מה הוא אמר? ‘אסיפת דיירים זה של סתיו’ ממש לא, נגמר הימים שלה, זהו! כל אסיפה אלף פתקים, לא נמאס לה!”

אברהם הוסיף: "עכשיו בחדר של האח עם דמעות בעיניים שלא מקשיבים לה ולא אללה ולא דוניה", ספיר שחזרה מה סתיו עשתה בחדר: "היא התקרבה אלייך ואז היא התקרבה לשניר ואז היא התקרבה אלי”.

שי התערבה ושאלה אם היא התקרבה לסתיו ושניר השיב: "לא, את באת לשיר והיא חסמה לך את הדרך. באה לעמוד מולך”. בחדר השינה ליאל פתח בקולי קולות:“אם הייתי פה מתחילת העונה זה בכלל לא היה מגיע למצב הזה!”

בחדר השינה טענה בדמעות סתיו: “בא לי להיות במיטה עד שבוע הבא”.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן