טהוניה רובל על מות אביה: "חיסוני הקורונה קלקלו לו את הבריאות"

אחרי שעברה אובדן קשה מאוד גם של מות אחותה, ולאחר מכן גם של מות אביה, משתפת רובל בטענה לפיה מה שהרס לו את הבריאות הם חיסוני הקורונה, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

את רגעיה הקשים כולנו זוכרים, כך אמרה לאחר מות אחותה ואביה: "לא היה זמן לעכל. קמנו מהשבעה על אחותי ביום ראשון, וביום שישי קברנו את אבא. הגעתי לבית החולים, רצתי למעלית ועליתי. לא הייתי צריכה לחפש את החדר מרוב צרחות ובכי. קרסתי לרצפה".

לדבריה של רובל, חיסוני הקורונה הביאו לדרדור במצבו: "אבא שלי היה איש בריא, חזק וחסון. הייתה לו מערכת חיסונית מעולה. מאז החיסונים הוא פתאום התחיל לקחת כדורים".

כזכור לכולנו, לפני מספר שבועות פירסמה רובל כך: "תגידו לי, כמה העולם אכזר? אם גם איבדתי את אבא שלי עכשיו? כמה העולם אכזר? אם עוד לא קמתי משבעה, אני חוזרת שלבת שעבה, זהו, אני יתומה מאבא"… – כך מתחיל הסרטון קורע הלב ומעורר הדמעות אותו מעלה טהוניה רובל היום לרשתות החברתיות שלה.

בסרטון אותו העלתה לחשבון האינסטגרם שלה, היא אומרת כך: "יצאתי מהשבעה, אני לא יודעת מה מותר לי, מה אסור לי, מצד אחד אתה לא רוצה לשקוע בתוך האבל הזה, לא רוצה לחיות את האבל, וצריך לחיות לצד זה, ואיך עושים את זה לעזזל? אני רוב היום עם דמעות, כל הזמן בוכה, כאילו הרגשה נורא נורא מוזרה".

לאחר מכן הוסיפה: "כאילו החיים ממשיכים, הם באמת ממשיכים, אני מנסה לחזור לחיים, אבל לא בדיוק מצליחה, ומרגישה עם זה רע, ממש, מה עושים? איך יוצאים מזה?א יך באמת חוזרים לשגרה ואיך חוזרים לעבודה? ולחיים? אני כאילו.. לא לא .. לא יודעת מה לעשות עם עצמי!".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן