סתיו על אורי נגר: "משחק אותה אסטרטג ומשחק ברגשות של אישה, חתיכת…"

בית "האח הגדול" כמרחקה: משימת "המכונה המקוללת" מצליחה להסעיר את כל הבית, ובמיוחד את סתיו, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

משימת "המכונה המקוללת" הצליחה לחולל סערת ענק בין הדיירים, השיא שלה הגיע לאחר שאורי נגר נקרא לבחור בדייר האסטרטג ביותר של הבית. תחילה אורי בחר בסתיו, אך מכיוון שליאל כבר בחר בה קודם הוא בחר לבסוף באברהם.

האח הגדול הראה לאברהם שני קטעים וביקש ממנו לבחור איזה מהם הוא הקטע האמיתי. באחד הקטעים נחשפה הסצנה בה אורי נגר התוודה על התקרבות לסתיו מתוך אסטרטגיה. האח הגדול חשף שהקטע על האסטרטגיה הוא הקטע האמיתי. לאחר מכן סתיו פרצה בבכי והדיירים הוכו בתדהמה ויצאו על נגר.

סתיו פתחה בפני הדיירים: "עד עכשיו לא ידעתי את זה כי לא היה לך את האומץ להגיד את זה, אדון זקנבוט פרו מקס אקס אקס אל החדש, חי בסרט!”. אברהם שהיה משועשע למרות שכשל במשימה טען: “אי אפשר לדעת עם הבחורצ’יק הזה, אני מבחינתי אמרתי ששני הקטעים אמיתיים. וגם אם היה קטע שלישי אז יש מצב שהייתי אומר שגם הוא אמיתי!”

סתיו התפוצצה על אורי נגר:“יו אמאל’ה איזה צביעות ‘את הכי יפה בארץ’ משחק אותה אסטרטג ומשחק ברגשות של אישה, חתיכת…” לאחר מכן פרצה בבכי ואברהם יצא עליו:“הוא ידרך על כולם פה!” שיר ואורי כהן אמרו שהם בהלם מהקטע שנחשף לדיירים.

אורי כהן טען: "אם הוא לא מפעיל נוהל יציאה מהבית הוא אהבל. אפילו עם כל מה שעשית לי אני מזועזע ועם צמרמורות בגוף”. סתיו התפרקה בבכי ואמרה: "חשבו שאני מטומטמת ושאני ממציאה. אני ידעתי! אני עליתי על זה אבל עד עכשיו הוא לא הודה! הוא עדיין לא הודה בזה!”

“ואני אמרתי לו אתה משחק ברגשות של אנשים תזהר! אתה פגעת, אתה פגעת! הוא היה אומרים לי דברים ומפלרטט איתי.” בהמשך טענה:“ברגע שאתה משחק לי בלב העיניים נסגרות! כן זה לא בושה להגיד, הבן אדם שיחק לי בלב עם כל הדיבורים והפלירטוטים שלו במשך שבוע שלם!”

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן