צופי "האח הגדול" מאיימים להתנתק מערוץ 20 "קופרמן משתין עלינו בקשת"

רוצים לראות את לבנה!

צופי "האח הגדול", ערוץ 20 ובעיקר המכורים שבהם זועמים על הפקת התכנית ומאיימים בחרם וניתוק הערוץ הטענה: הפסקות שידור חוזרות וזלזול בצופים וחדר כביסה אחד שמקבל יותר זמן מסך מהדיירים עצמם.

ערוץ האח הגדול LIVE (ערוץ 20) משדר את המתרחש בבית האח הגדול 24/7 – האומנם? בכל שנה הצופים כועסים ומעלים טענות חדשות נגד הפקת התכנית והצנזורה ללא הפסקה ברוב הפעמים ללא כל סיבה.

הערוץ עצמו מוצע לצרכן ב-14.9 ש"ח בחודש. האם השנה הפקת התכנית עוברת את הגבול בהפסקת השידור והמעבר הבלתי פוסק לחדר השירות? "משתינים עלינו בקשת, כל כמה דקות הצופים עוברים לראות מה חדש בחדר הכביסה" כך נרשם בדפי הפייסבוק של "האח הגדול". גולשים אחרים החליטו לאיים בהתנקות מערוץ 20 במידה והפקת התכנית לא תפסיק לצלם את חדר הכביסה בכל רגע נתון.

עשרות צופים פנו לפורטל עומרי חיון ולהפקת "האח הגדול" ולא זכו למענה ברור חלקם החליטו להקים מחאה שקטה במקביל לפעילות קיימת של "האח הגדול', כך נרשם בפורום הרשמי ובדפי הפייסבוק של התכנית': "באתר הרשמי של התכנית יש תחרות – מדי שבוע יכריז האח הגדול על הנושא השבועי ואתם מוזמנים לצלם את התמונות ולהעלות אותן לאינסטגרם , העלו תמונה וכתבו "חשוב מה שבפנים" התמונות הנבחרות יופיעו בתוך הנסט ויוקרנו לדיירים, וכל שבוע יבחר צלם זוכה שיזכה בפרס."

מה אנחנו צריכים באמת לעשות? ובכן, כולנו ובנינו ובני בנינו, פייסבוקינו ופייסבוקי דיירינו, כולם הולכים להשתתף בהמונינו בתחרות ולהציף את ההפקה בתמונה אחת ויחידה – התמונה הנבחרת היא .. היא .. חדר השרות הורוד. כאמור יחד עם העלאת התמונה אמורים לכתוב "חשוב מה שבפנים", לאחר שתעלו התמונה, במקום להקליד את המשפט "חשוב מה שבפנים" נקליד להם את הסלוגן "קופרמן משתין עלינו בקשת"

בנוסף עלתה לרשת עצומה הקוראת להתנתק מערוץ 20 במידה וימשיכו בהפקת התכנית לצנזר את הערוץ, כך נרשם בדף העצומה: "אנו צופי תוכנית האח הגדול מוחים בתוקף על הפסקות השידורים התכופים בערוץ 20 בHOT ו-YES . אנחנו מודעים לעובדה שיש מקרים בהם הצנזורה היא בחובה , אולם הפסקות השידורים בעונה הנוכחית מתרחשות בקצב תכוף גם ללא קשר לשיחות אישיות או מקרים שבהם יש לבצע צנזורה"

החדר הוורד גרסת הצופים

בדף הזמנת ערוץ 20 נכתב "השידור בערוץ יופסק בעת השידורים במרכזיים ובסמוך להם וכן מעת לעת עפ"י שיקולי ההפקה" האם שיקול ההפקה מוגזמים העונה?

>> חדש! מי יזכה ב"האח הגדול 5?", לחצו כאן להצבעה לדייר שלכם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן