ליהיא גרינר: "הגזמתי, אני במשקל לא בריא, הראש שלי ענק, הידיים שלי, הגב שלי"

בהרמת יד מי שלא מכיר את השם ליהיא גרינר?! שואלים מה הפעם עוללה גרינר? בסדרת סטוריז מפורטת במיוחד, משתפת אמש (יום שבת) את עוקבייה באינסטגרם על המשקל שלה, ומחליטה להתחיל דיאטה – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

"דיי, הגזמתי דיי. אני בחיים לא הייתי במשקל כזה, כבד לי, הבגדים שלי כבר לא עולים, הזמנתי בגדים גדולים יותר, אני לא אחכה, אבל אני כבר הגזמתי ברמות אחרות, אני לא רוצה, לא טוב, הראש שלי ענק, הידיים שלי הגב שלי, את כל הדיאטה נתחיל מחדש מחר, זה אפילו הרס לי את החיים" – כך כותבת גרינר בחשבון האינסטגרם שלה.

עוד הוסיפה: "אני יודעת שגם תהיה לי יותר עבודה אם אני ארזה עד כמה שזה נשמע רע, יהיה לי יותר עבודה ויותר קל בחיים, יהיה לי סדר בראש ובבית, זה בא ביחד זה גוף ונפש. להגיע למשקל שהייתי אחרי לידה, זה ממש מוגזם. אני גם הורדתי את הבטן התחתונה ועשיתי הקטנת חזה, והכל פשוט גדל, אני גודלת".

לבסוף כתבה: "אני עוברת תקופה על כל הבלאגן עם העסק שזה עושה לי הרבה לחצים ובעיות, אני גם הפסקתי לעשן וזה גורם לי לגדול. דברים עוברים עליי. הרבה מהעוקבים כתבו לי למה את עושה את זה לעצמך, היית פעם רזה. אני יודעת שאני יכולה להרזות ולהגיע למטרה שלי תוך שלושה חודשים ואני לא יודעת למה אני לא עושה את זה. עוד הוסיפה תפסיקו להגיד לי שאני נראית מעולה, אני במשקל לא בריא".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן