אבי אבורומי נגד סתיו קצין: "חוסר מודעות הכי גדול שיצא לי לראות בחיי"

מי שהפעם לא הצליח לשתוק אודות מה שקורה בבית "האח הגדול" היה לא פחות ולא יותר מאבי אבורומי, שבפירוט רב הרחיב בחשבון האינסטגרם שלו מה הוא חושב על הדיירת סתיו קצין בפרט, ועל בית "האח הגדול" בכלל – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

לא חסך במילים: אבי אבורומי מפרסם בגאון את דעותיו ומשתף את כלל העוקבים שלו בכל מה שיש לו לומר אודות בית "האח הגדול"

על קצין כתב: ״מספקת המון אקשן לטלוויזיה, אבל בפועל יש פה חוסר מודעות הכי גדול שיצא לי לראות בחיי. אני מאמין שהיא לא בן אדם רע, לא מקבל את המילים הלא יפות שזורקים לכיוונה, אבל הבחורה בכל פעם מביאה על עצמה את החגיגה מחדש. כל היפיופים שמרחמים עליה, אני לא קונה את זה שלא הייתם מתחרפנים מכזה בן אדם".

על "האח הגדול" כתב: ״העונה הזו היא העונה המשמעותית הכי גרועה שהייתה בטלוויזיה. יותר מדי המילה חרם עולה שם באהלן וסהלן, צריך לזכור שמה אנחנו זה פרק ערוך, תמיד נראה ונרגיש את מה שהאדם מאחורי ההפקה, רוצה שנראה ונחשוב".

וכמובן חייב לסיים בהפי האנד, ולכן הסביר מי הדיירת המועדפת עליו לזכייה בבית האח: ״מבחינתי הזוכה של העונה זו יובל מעתוק. חולה על הגישה והצניעות שלה. יהיו הרבה שיגידו שהיא לא מעניינת מספיק, אבל פה שוב מישהו בכוונה לא מראה לנו אותה ומראה לנו את כל הגועל נפש שיוצא מאנשים בבית, כדי שלנו יהיה אקשן".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן