צפו: ליאל פותח על ספיר ואברהם "עשיתי לה סוף, אברהם לא מעניין בעליל"

אחד הדיירים היותר בולטים בבית "האח הגדול" מבין הדיירים החדשים שנכנסו לפני כשבועיים לבית האח הוא ליאל קוצרי, ליאל לא פוסח במילים ואומר את כל אשר ליבו – עתה הוא פותח את ספיר ואברהם, ופורק הכול, ללא פילטרים. מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

הצופים ההדוקים בערוץ 26, בטח הצליחו להבחין כי בסוף השבוע האחרון נצפה הדייר החדש בבית האח, ליאל קוצרי, כשהוא פותח ומשתף מול הדייר אורי כהן את כל מה שיש לו להגיד אודות ספיר.

כך הוא אומר: "כפרה עשיתי לספיר סוף בבריכה. ראית שהיא נשכבה לידי? סוף עשיתי לה! אמרתי לה ‘לומר לך את האמת? את לא מעניינת אותי בעליל, הוא (אברהם) לא מעניין בעליל".

והמשיך: "זאתי(הכוונה לדיירת שי) הפכה אותו (הכוונה לדייר שניר בורגיל) למלצר’. הוא מבחינתי מלצר בגיל 17. עונה של לא מעניינים. אורי כפרה עליך לא מעניינים, די! אני אומרת לך את האמת, אם אני לא נכנסת לפה הבית הופך לבית קברות.”

“אורי בית קברות, יאללה! מה לא יהיה לכם ימים בחוץ להיות ביחד? תשחררו כבר כל היום עם הפוצי שמוצי כל היום אף אחד לא יכול לשבת אתכם, תתחילי קצת לפתח שיחות עם אנשים מסביב, מה יש?!".

כזכור לכולנו, עם כניסתו של ליאל קוצרי נכנס להיכנס לבית המפורסם במדינה, במסגרת הכניסה השנייה לעונה, נחשפה גם העובדה כי הוא נחשב לאחד מחברי העבר הטובים ביותר של הזמרת המפורסמת נסרין והוא בנוסף לכל גם מאפר הקבוע שלה. השניים הסתכסכו והוא לא הוזמן לחתונתה ומשם הכל היסטוריה.

מה דעתכם על דבריו של ליאל?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן