שירי מימון: "רציתי להחליף שם משפחה, פחדתי שהוא יהרוס לי"

שירי מימון חוגגת 20 שנות קריירה, וזו סיבה מספיק טובה לפתוח ולהתראיין על הכול, או לפחות כמעט על הכול – מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה התחדש אודות הזמרת המפורסמת, וחזרה עם תשובות!

בריאיון לפודקאסט של רן בוקר ב-ynet מספרת שירי כך: "רציתי לשנות את שם המשפחה למן, כי אמרתי 'איך אצליח עם שם המשפחה מימון? זה אחלה מזרחי שבעולם', ובתת מודע שלי זה הפריע לי איפשהו, פחדתי שזה יהרוס לי ושזה יכול לשים לי רגל. לימים ראיתי שזה לא שם לי רגל, הייתי בלהקה של חיל האוויר ולאט-לאט הבנתי שזה לא מנהל אותי. אמרתי 'אוי ואבוי אם אני משנה', איזה מכוער זה. הרגשתי שזו איזושהי תקרה שאני צריכה לפרוץ, היה בי פחד שיקטלגו אותי. עם הזמן זה התמסמס ועבר. אף פעם לא התביישתי בזה אבל פחדתי שזה יכול להרוס לי ועצם המחשבה הזאת מטרידה אותי".

עוד נשאלה מימון לגבי דעותיה הפוליטיות, ועל כך השיבה: "אני כואבת את הכאב של כולם ואני לא מנסה להתחמק. בכיתי וכאב לי לראות שוטרים מכים את האחים שלהם, זו לא קלישאה לומר שאנחנו אחים ואין לנו כלום חוץ מאחד את השני. השיסוע, השיח האלים, האלימות הפיזית משני הצדדים – על זה אני אביע את דעתי. אבל להתחיל לדבר פוליטית? בעיניי זה ממש מיותר וזה לא אמור לעניין אף אחד מה אני חושבת. אני לא אוהבת את אלה שאומרים 'תביעו את דעתכם', ו'כל מה שמעניין אתכם זה כסף'. גם שלמה ארצי וגם ריטה שהתבטאו בזמנו אמרו שאת מה שיש לנו להגיד אנחנו אומרים דרך המוזיקה".

כזכור לכולנו, שירי מימן היא זמרת, שחקנית ומנחת טלוויזיה ישראלית. מימון נולדה וגדלה בקריית חיים שבחיפה, לנתן ומזל מימון ממוצא אלג'יראי, יווני, וסורי, ולה שלושה אחים. היא הופיעה לראשונה על במת הפסטיגל ב-1991, כשהייתה בת 10. לאחר הפסטיגל השתתפה בלהקת הילדים "התהילה".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן