הלם הלם הלם: משה פרץ הגיע עם בקבוק ערק לגל"צ – מפקד התחנה החליט להרחיקו

מה קורה שמשה פרץ מסתבך עם מרכת חוקית קשה ונוקשה של הצבא? הוא נשאר בחוץ! כך קרה לו השבוע כאשר הגיע עם בקבוק אלכוהולי לשידורי גל"צ, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק מה באמת קרה שם, וחזרה עם תשובות. כל הפרטים – בכתבה הבאה!

הזמר משה פרץ הסתבך השבוע עם חוקי צה"ל שהיו ברורוים במיוחד, כאשר החליט להגיע לתחנת גלי צה"ל, לשידור שבו היה אמור לקחת חלק, כשהוא מצויד בלא פחות ולא יותר מאשר בקבוק ערק. הזמר המפורסם והאהוב הגיע להתארח בתוכניתה של דלית רצ'שטר לקידום שירו החדש. ואם ניסתם להבין למה דווקא עראק, ומה הסיבה שבחר להביא איתו את הבקבוק לתחנה? כדאי שתמשיכו לקרוא!

השיר החדש של פרץ נקרא "ערק אשכוליות", זוהי בדיוק הסיבה שהחליט פרץ להביא עמו את הבקבוק האלכוהולי, במטרה לשמח את כל צוות אולפן גלי צה"ל, אלא שמי שפחות אהב את הרעיון היה מפקד התחנה – דני זקן, שלא אישר להכניס את הבקבוק המדובר.

דני זקן מיד ניגש לפרץ ואנשיו על מנת לטפל בבעיה החמורה שנוגדת את הוראות צה"ל. הוא נכנס לאולפן והסביר להם כי אסור להכניס אלכוהול לבסיסים צבאיים וכי הוא מבקש להוציא את האלכוהול מהתחנה באופן מיידי. אנשיו של הזמר מההפקה נאלצו לשוב על סורם ולקחתם עמם את בקבוק הערק ולהוציא אותו ממתחם התחנה לאלתר.

כזכור לכולנו, פרץ נשוי ואב לארבעה, ומתגורר בבאר יעקב. הוא גיסו של הכדורגלן שובל גוזלן.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן