סיון כהן: "הילדים שלי קיבלו את ההגדרה הטובה ביותר לשנאת חינם"

ביום חמישי האחרון חזרה ארצה מחופשה מפנקת באותה מגישת תכנית הצרכנות המוכרת סיוון כהן, אלא שלדבר הבא היא בהחלט לא ציפתה, מה גרם לה להתפוצץ בטיסת החזור ארצה ולפרסם את הפוסט הבא בחשבון האינסטגרם שלה? מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

ביום חמישי האחרון חזרה סיון כהן ארצה מחופשה באתונה שביוון, אלא שבמהלך הטיסה קרה אירוע שגרם לה להגיב בחריפות ולפרסם את הפוסט הבא בחשבון האינסטגרם שלה: "יושבים בטיסה חזרה מאתונה, במושב לפנינו יושב בחור שקט לא צעיר עם כיפה שחורה וזקן .
בחור לא צעיר שנכנס למטוס פונה אליו מרים לפניו אצבע שלישית ואומר לו "זה מה שאני חושב עליכם!".

עוד הוסיפה: "ערב תשעה באב הילדים שלי קיבלו את ההגדרה הטובה ביותר לשנאת חינם. כמובן שהבחור הדתי לא הגיב , שם אוזניות ועצם עיניים. בושה. בתחילת הטיסה לא הגבתי משתי סיבות הראשונה היא שהאדם יכל להיות אבא שלי וחשבתי שליד הילדים היה נכון לבלוע את הרוק אך כשהבחור עבר במהלך הטיסה וירק ליד הבחור הדתי כבר התפוצצתי (כמובן בצורה מכבדת לסובבים ולילדים שלי)".

לבסוף כתבה: המטרה של הפוסט היא לא ליצור שיח של השמצות אלא לגרום לנו לנסות להסתכל פנימה ולנסות להיות בני אדם בגן החיות שנוצר כאן. חברים בואו נפסיק לשנוא אחד את השני בגלל דעות מותר לחשוב אחרת מותר להלחם על דיעה אבל בשום מקרה אסור לשנוא אדם אחר ובטח שלא לפגוע באף אדם כי הוא לא חושב כמונו!"

כזכור לכולנו, סיון כהן היא עיתונאית, שדרנית רדיו ומגישת תוכנית הצרכנות "הכל כלול" ברשת 13, זוכת אות אומ"ץ, פרס פרימור של הרשות השנייה ופרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן