ניקול: "אם סתיו זוכה ב'האח הגדול' זו תעודת עניות לפורמט"

הדיירת לשעבר, הבת זוג של, והיריבה של…. ניקול בוטביניק הודחה מ"האח הגדול" למרות בן הזוג הפוטנציאלי שהכניסו עבורה לבית ואחרי תקרית לא נעימה בכלל מול כוכבת העונה סתיו קצין. אבל בוטביניק לא מתחרטת על שום דבר, ובריאיון מפורט היא מספרת את אשר ליבה, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

במסגרת ראיון לפנאי פלוס, נשאלה ניקול אם סתיו תזכה במיליון, מבחינתך זו תהיה תעודת עניות לפורמט? וכך השיבה: "כן. יש אנשים שראויים הרבה יותר ממנה. יענקי, יובל מעתוק, אנשים שהם בעיניי ערך החברות, העזרה, קבלת האחר. יענקי עושה קידוש השם, הרבה יותר ערכים ראויים מאשר ההצגה הזו של סתיו. אתם לא הזמנתם כרטיסים להצגה הזו, גם אני לא. יש כאלה שנהנים מהאקשן שהיא מייצרת אבל יש הרבה שסובלים".

עוד הוסיפה: סתיו היא לא דיירת טובה. היא לא הייתה חלק מהבית. אני לא מדברת על הדינמיקה שהיא בחרה להפריד את עצמה מהבית. לא היה פה חרם, אנחנו ניסינו לקבל אותה לתוך הקבוצה, לזרום עם כל ההצגה שלה. ידעתי שהיא בת 33 ולא בת 23 (כפי שהיא ניסתה לטעון במשך כמה ימים). כשדיברנו על הפרומואים, ידעתי שהיא 'הגרושה מהגיהנום' ונפלט לי שזו היא, והיא השתיקה אותי".

כזכור לכולנו, בתעודת הזהות שלה עם כניסתה לבית האח הגדול, הוצגה ניקול כבת 21 מנשר. דוגמנית, רווקה. הוריה עלו מאוקראינה לפני כ-30 שנה. בצבא עברה תהליך גיור מלא. יש לה רשימת דרישות מדויקת לגבי הדרישות לבן זוגה הבא.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן