בנו של אביב גפן נגד הזמרת יובל דיין: "סוף סוף מצאנו משהו יותר פרווה מהשירים שלה – הפוסט הפוליטי שלה"

כזכור לכולנו, לפני מספר ימים פירסמה יובל דיין פוסט שבו היא קוראת לאחדות בעם, מי שלא נשאר לפוסט הזה היה דילן גפן, בנו של אביב גפן שכתב: "סוף סוף מצאנו משהו יותר פרווה מהשירים שלה – הפוסט הפוליטי שלה" – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים

ידוענים ואושיות רשת רבים הגיבו לאישור החוק לצמצום עילת הסבירות. בין התגובות הבולטות ביותר הייתה דווקא זאת של יובל דיין שיצאה במסר מאחד לכל עוקביה.

בפוסט שהעלתה דיין בחשבון האינסטגרם שלהביום שלישי האחרון כתבה כך: "אל תשכחו ששירתנו יחד בצבא, שעזרנו אחד לשני עם פנצ'ר בצד הדרך, שישבנו בחוף עם אבטיח, שהרעשנו בקולנוע, שחלקנו מחלקה בבית החולים. שתרמנו, שקיבלנו, שטיילנו ביחד בארץ.

עוד הוסיפה: "שהמלצנו בקבוצות בפייסבוק, שהתאחדנו כשגלעד שליט, ששילמנו על חיילים בפלאפל, שמחאנו כפיים לרופאים בקורונה. שנתנו שקל בצומת, שנפגשנו בהופעות. שהקמנו מדינה מהריסות אחרי אלפיים שנות גלות. רק אל תשכחו".

דיין שיתפה את האמור גם בסטוריז שלה, והצליחה לעורר הדים רבים.

מי שלא נותר אדיש, היה כאמור בנו של אביב גפן, שכתב כך: "סוף סוף מצאנו משהו יותר פרווה מהשירים של יובל דיין – הפוסט הפוליטי שלה".

דילן מיהר להבהיר שהכל נאמר "בצחוק כמובן" – אבל לא חסך את דעתו בנושא: "אנשים אחים אנחנו? אולי קין והבל, אולי נואל וליאם. אי אפשר להתעלם מהבעיה – צריך לקרוא לילד בשמו".

אבא אביב גפן לא יכול להתעלם מהסערה שבנו יצר – והגיב בהומור בחשבון האינסטגרם שלו: "עוד פוסט כזה ואני לוקח לדילן את הטלפון – ושולח אותו למיאמי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן