דנית גרינברג על עילת הסבירות: "הרבה ישראלים לא תומכים בזה"

מי שהצטרפה אל קהילת הסלבס ומיהרה לשתף במה שקורה כאן במדינה, הייתה דנית גרינברג, הדיירת לשעבר בבית "האח הגדול", בשיחה באינסטגרם בינה ובין אק ווסטוויק היא כותבת בפירוט ובהסבר רב את המצב בישראל, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

זו לא הפעם הראשונה שדנית גרינברג משתפת את עוקביה בהערצה הגדולה לכוכב "אחת שיודעת" אד ווסטוויק. הכוכבת ניסתה את מזלה שוב, והגיבה לו על תמונה באינסטגרם "אתה בעד או נגד הרפורמה?", למרבה ההפעתה, התדהמה וההלם ווסטוויק השיב לה בשיא הרצינות וביקש ממנה להסביר לו את המתרחש בארץ, דנית כמובן לא נשארה אדישה.

היא בחרה לקחת את המשימה הרצינית שהופקדה בידיה בשתי ידיים וכתבה לו כך: "הממשלה שלנו הצביעה היום לבטל חוק שמאפשר לבית המשפט העליון לבטל חוק שבעיניו הוא לא הגיוני, וככה להביא את כל הכוח לממשלה. הרבה ישראלים לא תומכים בזה ורוצים שבית המשפט העליון יוודא שהממשלה לא תפגע באף אחד.

עוד הוסיפה: "מצד שני, יש גם הרבה ישראלים שמאמינים שכל הכוח צריך להיות בידיים של האנשים שנבחרו על ידי העם עצמו ולא בידי השופטים שלא נבחרו על ידי העם".

בתגובה, השחקן האנגלי השיב: "בסופו של יום אם הממשלה עושה משהו שהרוב לא מאשר ו/גם פוגעת במיעוטים (שיש לדאוג להם) אז צריך להצביע עליהם (אם הדמוקרטיה עובדת) מחוץ לשלטון. כך או כך, השמיעו את עצמכם חברים יקרים".

דנית התרגשה ואף כמעט התעלפה מתגובתו של אד, והחליטה לנצל את המומנט: "אתה צודק לגמרי 👏🏼 יודע שאני רווקה כרגע?"

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן