בר כהן תחת מתקפה: "אליאב איתך בשביל הסקס, ידוע שאת זונה"

הפעם הגבולות נחצו: דיירת "האח הגדול" לשעבר בר כהן, נמצאת בימים אלו תחת מתקפה חזקה, עם תגובות קשות נגדה, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו מקבלים תגובה או ביקורת או טוקבוק לא נעים במיוחד, בר כהן – ככל הנראה, מכירה את זה יותר טוב מכולנו.

בר חטפה טוקבק רעיל במיוחד מאחת הגולשות בעמוד האינסטגרם שלה: זונה, עוד מעט אליאב יברח. מאחלת לך שתסבלי כל החיים שלך כמו שסבלת עד עכשיו כי לא מגיע לך מקום בעולם הזה. אליאב איתך רק בשביל סקס חחח כי ידוע שאת זונה”, כך נכתב.

בר שיתפה את התגובה המדוברת בסטורי שלה בחשבון האינסטגרם והחליטה להשיב לה ולא נותרה חייבת.

כך כתבה: "שמתי לבבות וצילמתי רק חלק כי זה נוראי. למרות שהיא לא הסתירה את עצמה – אני מסתירה כי היא מאפרת ואני רוצה שיהיה לה פרנסה, היא לא רעה, רע לה.”

והוסיפה: "אני לא דתייה דגולה, הכי לא. ואני גם לא שומרת שבת אבל בשנה האחרונה אני עוברת התקרבות אמיתית של אמונה אפילו קצת אגואיסטית כי זה עוזר לי להאמין שיהיה טוב. לפני כמה חודשים אליאב אמר לי – בר כל פעם שאת קוראת טוקבק ואת נעלבת – תתפללי על משהו שאת רוצה, לקרוא מילים שפוגעות בך או משפילות אותך ולשתוק או להגיב באהבה ולא להחזיר זו גדולה".

לאחר מכן כתבה: "סבא שלי נפטר ז’ל לפני כמה שעות, סיפרו לי בשעה האחרונה, אז כשקראתי את הטוקבק שתוייגתי בו – התפילה שלי הייתה שאבא שלי שגם חלה השנה לא ילך מהר כמו סבא שלי וישאר איתי לפחות עד הגיל של סבא שלי ז’ל”

לבסוף סיכמה כך: "אין צורך לשלוח לשלוח לי חיזוקים או להחזיר לה בקללות כי אני באמת מקבלת אהבה ענקית בכל מקום אבל יש גם רגעים כאלה, גם אני הייתי כזו פעם. היו מקללים הייתי מחזירה. היו פוגעים, הייתי צועקת. למדתי לקבל גם את זה כי את העולם לא נשנה אבל את עצמנו אנחנו יכולים לשנות – ואני רוצה שמי שכמוני צריכה תלמד גם".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן