משפחתה וחבריה של הדיירת סתיו קצין נגד הפקת האח הגדול: ״מאיימים במשטרה"

מה קורה בבית "האח הגדול" והאם תגיע משטרה בקרוב? הפרשה החדשה מתקיימת כאשר אחת הדיירות הבולטות ומעוררות המחלוקת ב"האח הגדול" סתיו קצין, קיבלה מסוקים אך לא זכתה לראות אותם! מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

מה קורה כאשר הדיירת סתיו קיבלה מסר באמצעות שני מסוקים, אך לא באמת זכתה לראות אותם? המשפחה כמובן מעלה הילוך וכועסת על "האח הגדול".

משפחתה של סתיו קצין ומעריציה המכנים את עצמם ״הכוח הורוד״ התחברו בסוף השבוע האחרון (יום שישי) כדי לממן בעבור סתיו מסוקי תמיכה בשמי נווה אילן, על המסוק נכתב: ״סתיו את אייקון של המדינה אוהבים המשפחה והתומכים״.

כזכור לכולנו, זה המסוק השני ששלחו יחדיו המשפחה והמעריצים לסתיו כשאת הראשון היא פיספסה כי "האח הגדול" הורה לדיירים להיכנס לתוך פנים הבית ונעל את חצר הבית.

אלא שבדיקה לעומק מגלה שגם את המסוק השני סתיו קצין פספסה, לאחר שדיירי הבית הורו על ידי האח הגדול להיכנס לבית. קצין שלא ידעה על המסוקים שנשלחו אליה בכתה שלא שולחים לה אף מסוק או מסר מהמשפחה. בחשבון האינסטגרם של קצין, המנוהל בימים אלו כשהדיירת בתוך בית האח, על ידי חבריה, יצאו החברים נגד ההפקה של "האח הגדול".

כך כתבו: ״תגידו האם זה נראה לכם נורמלי? סתיו לא ראתה את המסוק הראשון שלה, כי הכניסו את כל הדיירים לתוך הבית, ואף אחד בכלל לא ראה. כל פעם שבאים לצעוק לה, מגרשים אותנו ומאיימים במשטרה, סתיו לא ראתה את המסוק השני מאותה סיבה. סתיו לא קיבלה אופציה לשיחת טלפון לא קיבלה אופציה לפגישה עם המשפחה. מה הולך כאן? לא הגיע הזמן שסתיו תקבל איזה קשר עם המשפחה שלה?", תהו בני משפחתה.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן