ספיר לשיר: "את הצל של סתיו, את נבלעת"

רבות דובר על בית "האח הגדול", ורבות ככל הנראה עוד ידובר, כאשר הפעם אמרה ספיר לשיר: "את הצל של סתיו, נבעלת לתוך דמות של קורבן שלא קיימת”, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

בפרק האחרון נוכחנו לגלות כי סתיו השיבה לשיר, שהיא נותנת את הכוח שלה במשימה למי שנתן לה הכי הרבה טיפים, כלומר לדייר אורי. אולם שיר לא אהבה את הרעיון הזה. במהלך שיחה של שיר עם ספיר ואברהם – השניים פתחו בפניה בשיחה אמש שהיא עושה טעות עם הריצוי וההדבקות שלה לסתיו.

ספיר לשיר: "את הצל של סתיו, נבעלת לתוך דמות של קורבן שלא קיימת"פגיעה רגשית או פגיעה באגו שלא בחרה בה לקבל את הכח?
ספיר פתחה:“אני מרגישה שכלפי סתיו היא סוג של זנב, צל שנבלע”. אברהם חיזק:“זה גם מרגיש לי.” ספיר הוסיפה:“מרגיש שהיא לא מנסה להיפתח לאנשים אחרים ושכביכול היא הגיע מבחוץ עם אג’נדה של לבוא ולחזק אותה בבית ולאט לאט שעוברים הימים היא תגלה תמונה שהיא לא באמת התמונה.”

ספיר המשיכה: “שנייה אחת של ריב ושנייה אחת שאנחנו יכולות להתנשק בפה, רוב הסיכויים שאת הנשיקה לא יראו. אז זה ליצור דמות של קורבן שלא קיימת והיא נבלעת לתוך הסיטואציה.”

ספיר לשיר:"את הצל של סתיו, נבעלת לתוך דמות של קורבן שלא קיימת"ספיר עוצרת את אברהם מלהתלהם על סתיו".

אברהם חיזק:“עברתי וחוויתי מסתיו כל כך הרבה שזה אפילו לא מכה בכנף, זה חמוד! זה מתוק, זה מרגש אתכם? חכו! אני חטפתי לא סלעון, וואלה מכה חזקה! היא מבינה טלוויזיה, אל תשכחי שהיא כבר עשתה טלוויזיה. זהו, זה לא חדש. היא כבר מכירה את הדבר הזה.”

סתיו חשפה את הצד שלה בסיפור מול שיר והבחירה באורי וטענה ששיר הטיחה בפניה שזה גועל נפש ושהיא מאוכזבת ממנה. מנגד סתיו הסבירה לה שהבחירה שלה נעשתה בעקבות שקלול הטיפים מאורי וטענה בפני שיר:“אני מכירה אותך פה חמישה ימים, אני אתן למי שאני רוצה, אני חייבת לך דין וחשבון?!”

ספיר לשיר:"את הצל של סתיו, נבעלת לתוך דמות של קורבן שלא קיימת"סתיו ואברהם בפיצוץ היום
היום סתיו פתחה בפני אברהם על שיר:“היא מפחדת על המקום שלה, היא באה על ההתחלה נדבקה אלי.” אברהם:“מה הקשר, נראה לך שהיא סופרת אותך לא הבנתי?” סתיו הוסיפה:“לא, ברור שלא. זו צביעות. אני לא מאמינה למילה. ברור שאני לא מאמינה. בסדר ימים יגידו.”

לאחר מכן סתיו אמרה לאברהם ששיר כנראה הלשינה לניקול:“פתאום, ניקול יודעת שאמרתי על אורי שהוא שחקן. איך ניקול יודעת את זה? או שאתה אמרת או שהיא אמרה. ומי יכול להגיד לניקול? היא”.

אברהם התעצבן על סתיו:“אני אמרתי י’חתיכת יצורה?” סתיו:“ימים יגידו”. אברהם התפוצץ:“תקשיבי!! אם הייתי רוצה בפנים אני אומר לך, לו ולכל הבית, באיזה ללה לנד את חיה? סתיו:“מה הקשר י’טמבל?”

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן