צפו: סתיו מתפוצצת על אורי נגר, "אתה משחק בלב של אישה עם שתי ילדים"

אורי נגר נחשב לאחד הדיירים החדשים בבית "האח הגדול" שהצליחו לייצר סביבו יותר עניין, ספק עקב היותו האקס של ספיר, ספק עקב היות העבודה כי כל בנות הבית רודפות אחריו, בריב מתוקשר בין סתיו ובינו לא נחסכות מילים! מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים

האם מדובר ב"מפרץ האהבה" או בבית "האח הגדול" שאל אמש את האח הגדול ליאל קוצרי, ונדמה כי מפרץ האהבה ללא ספק – בשיאו!

בשיחה משותפת של אורי נגר ואורי כהן בחצר. נגר חשף בפניו על הפיצוץ שהיה לו עם סתיו: “היא אמרה לי ‘אני כלי במשחק שלך, רצית לרכוב לי על הגב כנראה’. אמרתי לה ‘תקשיבי אני לא יודעת מאיפה את באה חיים שלי. את התחלת לפלרטט איתי, לא אני איתך”.

אורי כהן שאל אותו:“במילים אחרות אמרת לה ‘אני כן רוצה’?” נגר השיב:“נראה לך? היא התחילה את הפלרטוטים ואומרת לי ‘למה אתה מפלרטט איתי? אתה מפלרטט עם כל הבית’. אמרתי לה:”נכון, אני פלרטטן באופי שלי, אני לא בא לפה לזוגיות’ אמרתי את זה בריש גלי בשיחה מבעוד מועד”.

והמשיך איך סתיו יצאה עליו:“‘כן אבל אתה משלה ואישה עם ילדים שלא הייתה בזוגיות הרבה זמן.’ עכשיו אני אומר לעצמי ‘בואנ’ה אנחנו פאקינג בטיזינג הזה יומיים’ עכשיו היא לא יודעת שכל הבית נכנס לטיזינג אז עוד יותר הביא דחיפה לזה, יצאתי שחקן, שחקן עם פה ג’ורה. על הז*ן שלנו אחי. ‘שהבנות שלי ילמדו מה לעשות שיסתכלו על זה ויגידו שככה גבר לא צריך להתנהג, מזה אני נרתעת'” אורי כהן ההמום שאל אותו:“אמרה לך שאתה משחק בלב של אישה עם שתי ילדים?” ואורי נגר השיב שאכן כן.

סתיו הגיבה: "אתה משחק בלב של אישה עם שתי ילדים"

אורי כהן השיב:“אלה מילים קשות, לא אמרת לה שהיא מגזימה קצת?”ואורי נגר השיב:“ברור שאמרתי לך, מה יש לך אורי? דיברנו על הכל אחי. אמרתי לה לאיפה את הולכת? התחברתי אלייך. רציתי לבוא לתת לך כתף תומכת, להיות איתך פה ולהעלות לך חיוכים על הפנים, לאיפה הלכת? את רואה גם שאני מפלרטט עם כל הבית אז כאילו מה?”

אורי כהן סיכם לאורי נגר:“תלמד אבל תלמד… עם מי לעשות טיזינג. זה כמו שבחוץ אתה לא תלך עם בחורה שאתה יודע שהיא מטורפת ותעשה לך את המוות בסיטואציות. נתת אוכל למשחק, הוספת אש למדורה”.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן