ניקול יוצאת על סתיו: "היו סיטואציות שהיא ירדה לפסים אישיים ודיברה בגסויות"

אחרי לא פחות מ-54 ימים, הודחה אמש ניקול אורי בוטביניק מבית "האח הגדול", ועתה אחרי שיצאה מהבית יש לה מה לומר, והרבה – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

היא הודחה מהבית אמש, אבל מאז כמובן שהספיקה להתראיין לא מעט ולדבר על החוויות מהבית, תוך שהיא משתפת ועונה תשובות גם על שאלות נוקבות במיוחד.

בריאיון ל-TMI, נשאלה ניקול האם היא מאוכזבת, ועל כך השיבה: "יש לי סערת רגשות. מצד אחד נורא רציתי הביתה למשפחה ולחברות וגם הרגשתי שהתחלתי למצות את החוויה שלי בבית ומצד שני אורי נכנס וזה החזיק אותי בבית, אז יש ברור שיש אכזבה".

הוא ענתה בריאיון המדובר: "אני חושבת שאורי עשה לי הכנה מאוד יפה לתחושות שלו, יישרנו קו, בנוגע לדברים שהיו לו תהיות לגביהם, יש לנו תקשורת ממש טובה. הופתעתי שמהר מאוד גילו מי הוא ומה הוא. הייתה לי הרגשה שזה יקרה, שאני אגיד את השם שלו בבית וישר בחוץ יסתקרנו, בדיעבד, הייתי שומרת אותו לעצמי".

ועל סתיו ענתה: "לצערי באמת ניסיתי בכל דרך אפשרית להיות איתה בטוב וזה לא צלח ולא בגללי. היו סיטואציות שהיא ירדה לפסים אישיים ודיברה בגסויות ועל אנשים שיקרים לי וזה גרם לי לאבד את הכבוד אליה. בסוף אנחנו בכור היתוך ולא בסביבה הטבעית והמוכרת שלנו אין לי דרך לברוח מזה, כמה שניסיתי לצערי זה הצטייר בסוף כרע. יש גם שאמרו שהייתי שקטה מדי ושוחרת שלום. בסוף זה עניין של דעה והודחתי זה יקרה לכל אחד בזמנו".

כזכור לכולנו, בתעודת הזהות שלה עם כניסתה לבית, תוארה ניקול כבת 21 מנשר. דוגמנית, רווקה. הוריה עלו מאוקראינה לפני כ-30 שנה. בצבא עברה תהליך גיור מלא. יש לה רשימת דרישות מדויקת לגבי הדרישות לבן זוגה הבא.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן