סתיו קצין נגד הדייר החדש ליאל קוצרי: "אתה בריון!"

ברבי נגד בראצית: מה קרה בין הדיירת הוותיקה סתיו קצין לדייר החדש ליאל קוצרי? דרמה חדשה בבית "האח הגדול" – מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

ליאל קוצרי נכנס להיכנס לבית המפורסם במדינה, במסגרת הכניסה השנייה לעונה. כזוכר לכולנו, קוצרי נחשב כיום לאחד מחברי העבר הטובים ביותר של הזמרת המפורסמת נסרין והוא בנוסף לכל גם מאפר הקבוע שלה. עתה – מסתכסך קוצרי יחד עם סתיו בריב מתוקשר וחדש בבית "האח הגדול".

הבית התלקח ונדלק לאחר שחלק מהדיירים עשו קריאת שמע ישראל עם אתי בחדר השינה בזמן שהאורות כבר כבו והזמן לישון הגיע, לקראת הדעה 2 לפנות בוקר. הטענה העיקרית – סתיו כועסת על ליאל שהוא לא נותן לישון ומפריע לדיירים.

בסצנה שהתקיימה בבית האח בסוף השבוע האחרון תחילה, סתיו יצאה על ליאל וניסתה להשתיק אותו בחדר השינה כאשר ניסתה לישון. ליאל השיב:“וואי סתיו תנשמי.” סתיו השיבה:“לא רוצה לנשום” וליאל עקץ:“אז אל תנשמי, שימי ראש על הכרית ותנשמי לאט. לא כי את תמיד שקטה.” סתיו המשיכה לנסות לייצר שקט:“כולם סותמים את הפה” אבל זה לא ממש עזר.

הדיירת ריקי התערבה וביקשה שקט ואז ליאל התפוצץ עליה ותוך כדי שהיא מדבר צעק יותר חזק:“וואי ריקי מה את קשורה חיים? בסדר ביקשת סיימנו, לא צריך להתערב, לא צריך להתערב! לישון!! לישון!! יאללה סעי ללפלנד, חיה באילוז. הנה את עושה יותר רעש”.

מה דעתכם? בצד של מי אתם, בארבית או בראצית?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן