לאחר הופתעה ב"אח הגדול" עטרה אוריה משתפת: "קשה להסביר את כמות התגובות שאני מקבלת"

את עטרה אוריה כולנו הכרנו בבית "האח הגדול" כששרה לדיירי הבית את השיר המיוחד שלה והצליחה לרגש את כולנו, עתה יהא מפרסמת פוסט בעמוד הפייסבוק שלה שבו היא משתפת בתחושותיה, מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

כך כותבת עטרה אוריה לפני יומיים בחשבון הפייסבוק שלה: "יש דברים שקשה להסביר אותם. קשה להסביר את כמות התגובות שאני מקבלת מאז שילד מטריה יצא. תגובות שהופכות ממש את הבטן. את החיבוק העצום שהוא מקבל מכל תחנות הרדיו, את הדמעות של מי ששומע אותו. זה פלא".

עוד הוסיפה: לשיר את ילד מטריה לאנשים זאת חוויה מאוד מיוחדת, בכל פעם כזאת אני נדהמת מהשקט שממלא את החלל, ההקשבה, ההבנה בעיניים, אלה רגעים של אמת, של אפס צניות, 100% הכלה וחמלה, זאת זכות גדולה – תודה לאח הגדול על המקום והרגע הזה 💜".

למי שעוד לא מכיר, עטרה אוריה היא רק בת 25 אבל כבר נחשבת לכוכבת טיקטוק וותיקה עוד מהימים שהייתה נערת עשרה צעירה מאוד. סיפור חייה יכול להוות מקור מצויין לספר או סרט דרמה על נערה צעירה שחייה הובילו אותה מבית אומנה אחד למשנהו עד שמצאה את עצמה ברחוב. אחד מהמפלטים שלה מהמציאות הלא קלה לנערה הייתה המוזיקה, הנגינה והיצירה.

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן