סיגל בורגיל: "זה כיווץ אותי ברמות שהרגשתי מושפלת בשביל הבת שלי"

סיגל בורגיל, אמא של ספיר ושניר בורגיל, דיירי "האח הגדול" צפתה גם היא, כאחד העם, בשידור החי מהבית ביום ראשון האחרון, ונחרדה לשמוע שבמהלך ויכוח שהתפתח בתוך הבית, נאלצה בתה להתמודד עם הערה פוגענית במיוחד ומשפילה מאוד בקשר ליחסים זוגיים שניהלה בעברה, מערכת פורטל עומרי חיון עם כל הפרטים!

סיגל בורגיל, נאלצה להתמודד השבוע עם משפט מעליב במיוחד שנזרק לעבר ביתה מצד הדיירת השנויה במחלוקת, סתיו קצין במהלך שיחה שסבבה סביב האקס של ספיר, אורי נגר, שנכנס לבית במוצאי השבת האחרונה, בכניסת הדיירים השנייה. "על הרבה פחות מזה, כשזה נגע לסתיו עשו רעש כל כך גדול", טענה אמא של ספיר בורגיל.

"כמה זמן היית איתו?", שאלה סתיו את ספיר על האקס שלה. "שנתיים", השיבה לה ספיר. "שנתיים היא הייתה איתו. היא ראתה כל איבר ואזור בגוף שלו", הדגישה קצין, במה שהיווה טריגר לפוסט המתקומם של סיגל שפורסם ברשתות החברתיות. כמובן שבורגיל הבת לא נשארה חייבת ואמרה: "סתיו, אולי תשמרי לעצמך את הדעות שלך? אל תדברי אליי ועל איזה דברים ראיתי ושל מי".

האם כתבה בפוסט אותו פירסמה ברשתות החברתיות כך: "משפט שנאמר במכוון לספיר, תוך כדי ריב של סתיו עם אברהם, כיווץ אותי ברמות שהרגשתי מושפלת בשביל הבת שלי", כתבה סיגל בפוסט שהקדישה במיוחד עבור הסצנה. "להזכירכם, מדובר על קשר בגיל 15, שרק מגדיל את הזעזוע מהמילים שנאמרו. השימוש של סתיו בספיר ככלי במשחק שלה, ולהוסיף חטא על פשע ולנסות להוציא אותה בכוח כבחורה זולה, לא ברור לי כאימא שיושבת בבית ורואה את הדברים האלה. איך אפשר לשתוק? על הרבה פחות מזה, כשזה נגע לסתיו עשו רעש כל כך גדול", הפנתה ביקורת.

עוד הוסיפה האם בפוסט המדובר: "אנחנו כואבים על ספיר, וחשים את העלבון והכאב בקולה. יש בבית האח עוד דיירים והם בני אדם עם רגשות. צריך להעביר מסר שההתנהגות הפוגענית של סתיו צריכה להפסיק".

מה דעתכם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן