אנחנו בהלם: זוהי תביעת הענק בשווי 150,000 ש"ח נגד דייר "האח הגדול" ליאל קוצרי

הלם הלם הלם: תביעה גדולה במיוחד מתחוללת בחוץ נגד הדייר החדש בבית "האח הגדול", ליאל קוצרי – מה בדיוק קרה שם? מערכת פורטל עומרי חיון יצאה לבדוק וחזרה עם תשובות!

למערכת פורטל עומרי חיון נודע כי רגעים ספורים לפני שנכנס לבית "האח הגדול", הוגשה תביעה משפטית נגד ליאל קוצרי ונגד חברה נוספת שלו. התובע הוא לא אחר מאשר המנהל של מועדון "גריי" בתל אביב, וגם סכום התביעה לא קטן כלל וכלל: 150,000 שקלים. אז מה באמת קרה שם? יצאנו לבדוק לעומק!

בכתב התביעה המדובר של בעלי המועדון נטען כי ליאל קוצרי וחברתו הגיעו לבילוי במועדון בחודש פברואר 2023. בשלב מסוים, ראה התובע כי מספר אנשים במועדון מעשנים בניגוד לחוק, ניגש אליהם וביקש לכבות את הסיגריות, בהם גם הנתבע, אלא שבניגוד לאחרים שכיבו מיד את הסיגריות שעישנו, הנתבע (ליאל קוצרי) בחר ״לעשות סצינה" במקום וסירב לכבות את הסיגריה.

עוד נכתב בכתב התביעה, "מרגע זה, גם החל הנתבע להטיח בתובע טענות, ולייצר פרובוקציה במקום, כשלצידו גם הנתבעת, אשר אמנם לא עישנה אך התלוותה אליו למקום באותו ערב, ומצאה לנכון להתערב בדברים בקולניות. בנסיבות העניין, משהנתבע הלהיט את הרוחות במקום והפריע לאירוע, ביקשו התובע לצאת, לא כדי לסלקו, אלא כדי לקיים את המשך השיח, עד שיירגע בחוץ, כדי לא להפריע ליתר הקהל. הנתבעת הצטרפה אל הנתבע״.

מנהל המועדון תובע את השניים על כך שלמחרת, לטענתו, הם החלו להשמיץ אותו ברשתות החברתיות, קראו לו "גזען", "שונא מזרחים", הסבירו שהוא "מדבר כמו עבריין" כי הוא "בהמה", הציגו אותו כ"אדם אלים", ונקטו נגדו באמירות דיבתיות ומשמיצות לאורך מספר פרסומים, תוך תהודה רחבה לדברים, כך נכתב בתביעה. מנהל המועדון תובע מקוצרי וחברתו סכום לא מבוטל של 150 אלף שקלים וטוען כי הטענות שלהם הן "טענות פוגעניות, ביזוי ושיסוי, ומייצגות שיכרון כוח של הנתבעים, אשר מרגישים כי יש בידיהם כוח 'ויראלי' של פרסום רשתי, המאפשר להם 'חיסול חשבונות' עם כל מי אשר, כמאמר הדור הצעיר, 'לא בא להם טוב בעין'. משכך, בקלות בלתי נסבלת, פגעו הנתבעים בתובע, ומשכך, עליהם לפצותו כנדרש".

עו"ד רון לוינטל, המייצג את התובע בחר להגיב: ישנם אלה שחושבים שהחוק פוטר אותם, לא נועד עבורם, ואז גם משמיצים את מי שמעז להעיר להם וממציאים טענות גזעניות כדי לשרת את הדברים. הגשנו תביעת דיבה מוצדקת, כדי להגיד לנתבע, שגם כשהוא בא להופעה במועדון ונתפס בקלקלתו – נא להתנהג בהתאם. ולשלם״

מה דעתכם? ישלם או לא ישלם?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן