״גם אח שלי וגם הילד שלי מתו אבל אני מאמינה באלוהים״ – כוכבת ״חתונמי״ נשברת

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי הבחינה בכך שכוכבת "חתונמי" שיתפה אודות ההפלה המצערת שעברה והחליטה לחשוף את השתלשלות העניינים. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי כמעט שנה וחצי שמאי שכטר ומשה יחזקאל, שהכירו בעונה החמישית של התוכנית, מתחזקים זוגיות יציבה ופוטוגנית במיוחד. נזכיר לכם כי לפני כחודש ימים מאי העלתה בסטורי שלה באינסטגרם, בפנייה חד-משמעית וביקשה מכולם להפסיק להיכנס לה לרחם. "אני אשמח לבקש מכם – אנא תפסיקו לשאול אותי אם אני בהיריון".

כעת, חשפו השניים לראשונה שעברו הפלה בפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון". בראיון שהעניקו למעריב אמרו וחשפו בין היתר את הדברים המורכבים הבאים. מאי סיפרה על ההריון כי "זה היה לגמרי ספונטני. אח שלי נפטר ב-7 באוקטובר, גילינו שאנחנו בהריון בתחילת נובמבר. האמת שמשה גילה את זה, אני לא. משה הרגיש ואמר לי תעשי בדיקת הריון, הוא פשוט הרגיש את זה".

כאשר נשאלה על התחושות כאשר גילתה אמרה כי "זה כאילו שני דברים בנפרד ממש שמחנו על ההריון, לצד כאב מטורף על אחי שקשה להסביר במילים. בהתחלה זה היה קשה, אתה נורא שמח מצד אחד אבל נורא עצוב מצד שני, זה היה ממש קשה לעיכול. זה גרם להתרגשות גדולה. אני זוכרת שהודעתי למשפחה שלי וזה נתן אור לכולנו. נתן לנו קצת אוויר לנשימה".

לסיום, מאי, חשפה גם על הבשורה הקשה ושיתפה כי "בגלל שהייתי באמצע התמחות להיות מיילדת, אז יש לי חבר טוב גניקולוג שעשה לי בדיקות והרופא אמר לי שהדופק חלש. חיכינו עוד קצת לראות אולי זה טעות בגיל ההריון. ואז באתי פעם שנייה לרופא לראות מה קורה עם הדופק ואמרו לנו שאין דופק. ועברתי גרידה, איבדתי את 'פרי' בשבוע עשירי, ככה קראנו לו – 'פרי'".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן