חתונה ממבט ראשון ממשיכה לעורר סערה: אלו התגובות הקשות על השידוך בין נועם ומשה

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי הזוג השני של "חתונמי" נעם כהן ומשה בן דוד הם הכירו מתחת לחופה בעונה החדשה של חתונה ממבט ראשון. אך ברשת פחות אהבו את הזיווג. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי בתחילת השבוע, ביום ראשון עלתה לאוויר והושקה העונה השישית של הריאליטי המצליח "חתונמי-חתונה ממבט ראשון" בערוץ קשת 12. נעם כהן ומשה בן דוד הם הזוג השני שהכיר מתחת לחופה בעונה החדשה של תוכנית המציאות המדוברת. מאז שידור הפרק, הרשת גועשת סביב הזוג השני והמעניין של העונה.

"חתונמי איזה שידוך זוועתי. אלוהים ידוע שעובדות סוציאליות הדבר האחרון שהן רוצות זה לטפל גם בבית. או להתחתן עם המטופלים שלהם. מעבר לזה גם בלוק אני לא רואה שום חיבור", כתבה גולשות מסויימת. גולש אחר כתב בהומור כי "היא: 'כל החיים הכלתי והכלתי, היום אני כבר לא רוצה להיות פסיכולוגית'. הוא: 'יש לי סיפור חיים קשה ואני חייב משהי שתכיל את הצלקות שלי'. שדכני חתונמי: 'מדהים! יש לנו מאצ׳!'. לפעמים אני תוהה אם הם סתם עושים סתלבט על הצופים והזוגות או שבאמת אין להם מושג".

"הגיל זה רק תירוץ הוא פשוט לא מעוניין בה היא לא הטעם שלו והוא לא יודע איך להגיד את זה בעדינות. מספיק הפרק הזה כדאי לדעת שאין פה התאמה וגם לא תהיה המשכיות לדעתי, כל אחד מהמם בדרכו אבל זה לא זה. בהצלחה בכל אופן", כתב אחד הגולשים ואחרת המשיכה: "הם נחמדים מאד אבל לדעתי אין שם את הקליק הזה שגורם לאנשים להתחבר".

עוד הוסיף אותו גולש כי "אותו מטריד עניין הגיל שהוא עובדה ולא משהו שאפשר לשנות. היא באה גם ממקום טיפולי והוא לא ממש רוצה להתחבר למקום הזה. לא רואה חיבור אמיתי". לסיום, גולשת נוספת הגיבה כי "אין כלל התאמה ביניהם. אני לא מבינה את השיקול של מערכת התכנית. כל כך מיותר. סתם לעשות צחוק מאנשים"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן