מטלטל: שמעתם מה קרה למחתן של ״חתונה ממבט ראשון״ ?? כנסו מהר

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה בחדות עין והאזינה למחתן החדש בריאליטי ההכרויות "חתונה ממבט ראשון" אשר חשף בראיון רדיו את אחוריי הקלעים של הטקס הלא שגרתי. כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי האזינה לראיון של המתחתן החדש בעונה החדשה של "חתונמי". בראיון לשרדנית איריס קול מרדיו 103 fm יהל לינטרנרי אמר וחשף את הדברים הבאים. "לא יודע כמה החתן קולט, בבת אחת עומד מולו גם כל הצד של הכלה, יש המון אינטראקציות משעשעות. אני מחתן כבר מעל חמש שנים, אבל זו לא העבודה העיקרית שלי. אני עובד בשומר הצעיר העולמי, ואני מרכז את אירופה. אני גר בישראל, הייתי בשליחות של שלוש שנים במילאנו, כבר שש שנים גר בישראל".

מה אתה מקבל רגע לפני שהזוג נישא? "אני לא מקבל שום דבר לפני שהזוג נישא, אני נכנס לתהליך ארוך וממושך עם כל זוג שאני עובד איתו. מתחיל בהיכרות, ממשיך בלימוד של הטקס המסורתי, וביחד אנחנו תופרים את הטקס. הם מתוך הדברים והרצונות שלהם מנחים אותי ואני כותב את הטקס עבורם, בצורה משותפת, ולכן זה באמת יוצא בהתאמה אישית לפי הרצונות של כל זוג".

יש דברים משונים? "בכל טקס אני ממש מקפיד להכניס תמיד משהו מאוד אישי על הזוג, משהו שמאפיין את מערכת היחסים שלהם. לפעמים זוגות משחקים עם הסדר של הטקס, אבל הרוב המוחלט של הטקסים מאוד מהדהד וקרוב לטקס המסורתי". איך ההרגשה שאלו שני אנשים שלא מכירים אחד את השני? "גם אני לא פוגש את הזוגות לפני, בכלל, אני רק לומד עליהם מתוך הטקס שההפקה כתבה. חוץ מלהגיש את הטקס עצמו ניסיתי לגייס את כל הניסיון שיש לי באמת בשביל לאפשר להם רגע לנשום, כי הם באמת בתוך סערת רגשות מאוד גדולה שאי אפשר בכלל לדמיין אותה. אני שם, חיוך טוב וקצת נועם וביטחון".

מעניין, אתה אומר לגבר משהו? שאנחנו לא שומעים בבית? "יש לנו בדרך כלל כמה רגעים להעביר עד שנכנסת הכלה, אז בדרך כלל אנחנו מחליפים כמה מילים. אני לא יודע כמה הוא קולט, בבת אחת עומד מולו גם כל הצד של הכלה, יש המון אינטראקציות משעשעות. באמת אירוע מאוד מרגש, שאי אפשר לכתוב אותו. כל כך שונה מהכול". אתה בתום הטקס סיימת? אתה סקרן כמונו? "אני סקרן, אני לא יודע כלום. בצילומים, כמו בחתונה רגילה, אני באמת הופך לבן אדם הכי פחות מעניין, ובצילומים ישר מתחברים אליהם כל מי שצריך אז אני את הקטעים האלה לא שומע. באמת שאין לי מושג, אני סקרן, מתרגש ורוצה לראות לאן המסע הזה לקח אותם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן