ספויילר מטורף! פרטים ראשונים על "הזיווג המושלם" של "חתונמי"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי ריאליטי השידוכים המצליח של קשת 12 ישוב ביום ראשון הקרוב למסך לעונה נוספת, וכעת נחשף הפרומו לזוג שהוגדר על ידי ההפקה כ"זיווג המושלם". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי ריאליטי השידוכים המצליח "חתונה ממבט ראשון" של קשת 12 ישוב ביום ראשון הקרוב למסך לעונה נוספת, והערב (חמישי) נחשף הפרומו לזוג שהוגדר על ידי ההפקה כ"זיווג המושלם". בפרומו ניתן להבחין כי חשפו על הזוג כי הכלה המיועדת הגיעה לתוכנית עם אחותה התאומה, שהיא מופיעה בכל ערב מול קהל גדול, ושהיא מבוגרת מהחתן המיועד באופן משמעותי.

כאן המקום לציין כי העונה, ישנו פסיכולוג חדש לריאליטי השידוכים. גלעד הורוביץ, הוא הפסיכולוג החדש של "חתונה ממבט ראשון" (ראשון אחרי המהדורה המרכזית, קשת 12), שמחליף החל מהעונה הקרובה את דני פרידלנדר והריש המפורסמת בצוות המומחים של התוכנית. עד לא מזמן הפסיכולוג הקליני גלעד הורוביץ צפה ב"חתונה ממבט ראשון" יחד עם אשתו, שהיא גם פסיכולוגית בעצמה, מהספה בבית. עד שקיבל שיחה עם הצעה מפתיעה ביום שגרתי לחלוטין בקליניקה.

לסיום, הפסיכולוג סיפר כי "מישהי התקשרה ושאלה אם אני צופה בחתונמי, אמרתי לה שאני ואשתי אוהבים את התוכנית, שאני חושב שזאת תוכנית טובה ועוזרת", הוא מספר, "היא שאלה אם אפשר להיפגש ומשם הדברים התגלגלו, והנה אני פה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן