בלעדי: אורן מיילי בנו של רוני מיילי בטור מיוחד "טהוניה יוצאת אתיופיה היא רודפת פרסום"

אורן מיילי והמשפחה

אחרי הפרסום הראשוני בפורטל עומרי חיון על ריב הגזענות רוני מיילי תקף את הדיירת טהוניה רובל, ממוצא אתיופי: "את בושה לעדה שלך, את סודנית לא רואים את הפרצוף השחור שלך".

אורן מיילי בנו הנוסף של רוני מיילי כתוב טור תגובה בלעדי לגולשי פורטל עומרי חיון! "טהוניה רודפת הפרסום והמחפשת כותרות , כוונותיה ההמלוכלכות של טהוניה, יוצאת אתיופיה, הייתה מלכתחילה להפוך את מקום הולדתה לכלי-נשק"

הטור של: אורן מיילי וחבריו של המשפחה דורון רוזיליו

אירוע המריבה בין טהוניה רודפת הפרסום והמחפשת כותרות לבין רוני מיילי, אירוע שהפך לשיחת היום, היה לכאורה, בעל בסממנים עדתיים, לפחות לאור התייחסותם של חלק מקהל צופי תוכנית האח הגדול. אולם איש מהתוקפים לא יכול להאשים את רוני מיילי בשום האשמה של גזענות – מכיוון שרוני מיילי פשוט התנהג כשורה. אם צריך להאשים משיהו הרי שחובה להאשים את טהוניה, שעשתה הכל על מנת להגיע למריבה עם רוני מיילי.

ועוד, קראתי באחד האתרים שטהוניה אמרה לאחד הדיירים – שרוני לא בא בטוב עוד כשירד מהמדרגות.

לדעתי – המריבה עם רוני מיילי הייתה מתוכננת, וזאת בהתבסס על האירועים שקדמו לאירוע. כנראה שטהוניה די מנוסה בלנצל את מוצאה, זאת לפי המקצועיות שהיא הפגינה באירוע, ולאור הדרמטיות שבה היא דיברה. גם כשהאירוע הסתיים, כשהוקפה בדיירי הבית על מנת להרגיע את הרוחות, המשיכה להיות דרמטית – פשוט עושה פרובוקציות מקצועית ומניפולטיבית.

רוני מיילי נגד טהוניה רובל

אין וויכוח על עובדה מאוד פשוטה – אין ולא הייתה כל התייחסות שלילית מצד רוני מיילי, לפחות מההיבט העדתי, באירוע המדובר, אירוע שנופח למימדים מפלצתיים מטעמים אינטרסנטיים בידי אלו אשר רצו לנפח אירוע זה. בראש ובראשונה מוטלת האשמה על טהוניה, שהפכה את עצם היותה ממוצא אתיופי לכלי נשק על מנת לצבור נקודות זכות באח הגדול.

כל מי ששמע ו/או נכח באירוע זה ראה כיצד אירוע זה החל. הכל החל מכך שטהוניה רצתה לצבור נקודות זכות על חשבונו של רוני מיילי, ורוני מיילי הגיב בהתאם, כשענה לה באותה מידיה – אני לא הכתובת הנכונה שעל גביה תצברי נקודות זכות.

כוונותיה ההמלוכלכות של טהוניה, יוצאת אתיופיה, הייתה מלכתחילה להפוך את מקום הולדתה לכלי-נשק על מנת לנגח בו את שאר דיירי הבית בכלל ואת רוני מיילי בפרט, הינו פסול. אין ולא הייתה כל התייחסות של רוני מיילי למוצאה של טהוניה. קל לברר זאת בהקלטות המצויות בידיהם של מפיקי התוכנית.

כל המכיר את רוני מיילי יודע שרוני בדרן ענק ודומיננטי מאוד, בדרן שאינו פוגע באיש, אולם מי הרוצה לפגוע בו ימצא מולו אגוז קשה. לעולם רוני לא פגע באדם. רוני מיילי אדם טוב, ועל כך יעידו אלפי האנשים המכירים אותו, מי יותר קרוב ומי יותר רחוק.

רוני מיילי, הידוע לרבים מאוד כאבא שלי,  אורן הקטן אומן הטלפתיה, ידוע גם כאדם חם הרואה תמיד את הזולת בגובה העיניים. חוג מכריו הגדול מרעיף עליו אהבה – ולא בכדי, גם אם הוא נתון לפרשנות לא אוהדת בראשית ההיכרות איתו. המכירו מקרוב מגלה כלפיו חמימות רבה, זאת מכיוון שרוני מיילי מכיל את כולם, ללא הבדל דת צבע ומין.

באירועים חברתיים רוני לרוב הינו מסמר הערב. מצב רוחו המרומם, כמעט באופן תמידי, גורם לרבים לרצות בקרבתו. רוני פשוט מעלה את מצב רוחם של הסובבים אותו לרמות גבוהות, ומשום סיבות אלו – חמימותו הרבה, אהבת הזולת, מצב רוחו המרומם כמעט תמיד, וכישרונו הרב בלרומם מצבי רוח – רוני תמיד אורח רצוי במסיבות, לאו דווקא רק בקרב הישראלים.

הכעס שיצא ממנו, באירוע שבו התנהגה טוהוניה בצורה גועלית, נבעה מהאמת שלו, אמת ללא מניפולציות, כפי שבאו לידי ביטוי בהתנהגותה הפרועה של טהוניה, שכל רצונה היה לנהל קרב ראש בראש עם רוני מיילי, ועל ידי כך לצבור נקודות. את הקרב הזה היא ניהלה כשהיא מאמצת את הנשק העיקרי שלה בצורה מניפולטיבית – ארץ מוצאה.

אירוע זה שנופח מעבר לכל פרופורציה, ושאומץ ע"י חלק מדיירי האח, התעצם בצורה מניפולטיבית בידי חלק מדיירי הבית, בין היתר משום שישנם דיירים שרצו לנצל את האירוע לצרכיהם. אירוע זה היה למעשה הסולם בו טיפסו על מנת לשלוח חיצים מורעלים כלפי רוני מיילי.

אנו מאמינים לכשהארוע יישכח, ועוצמותיו תתפוגגנה, תכירו את רוני מיילי כפי שאנו מכירים אותו, איש משפחה, אדם חם ולבבי, שלבטח נתון בסערת רגשות של תחילת התוכנית, תוך התנתקות ארוכת ימים ממשפחתו ומאלו הסובבים אותו, אולם הדומיננטיות שלו הינה בעוכריו, וכזה הוא יישאר תמיד.

אל נשכח שהמדובר הוא בתוכנית בידור, ואל לנו להסיט תוכנית יפה זו מכוונותיה הבידוריות.

משפחת רוני מיילי מאחלת בהצלחה לכל משתתפי תוכנית האח הגדול.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן