חיוך של מיליון שקל: אלית מוסאיוף חוגגת את הזכייה בהישרדות ואת המיליון וכולם חוגגים לה

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת כי לאחר שזכתה בעונה האחרונה של הריאליטי "הישרדות" ששודר ברשת 13, מוסאיוף חגגה את המיליון באירוע חגיגי במיוחד בהפקתו של שון בלאיש במועדון בשלוותה שבנמל תל אביב עם חברים רבים שהגיעו להרים לה. מי בלטו בהיעדרם? כל הפרטים

ביום חמישי האחרון, אלית מוסאיוף, שזכתה בעונה האחרונה של הריאליטי "הישרדות" ששודר ברשת 13, חגגה את המיליון והזכייה בהישרדות באירוע חגיגי במיוחד בהפקתו של שון בלאיש, במועדון בשלוותה שבנמל תל אביב, שכולם הגיעו לחגוג לה.

מהשורדים של העונה האחרונה שהגיעו לחגוג עם הזוכה יכולנו לראות את: סהר כהן ובת הזוג יעל קופילניק, מאיה קיי, גיא רוזן, ירדן זוהר, גיא שיקר, דורין דותן,  ספיר קשתי, דניאל ציוני, קייסי זפטה, נטשה חליל, נבו שמיר. עוד נכחו באירוע של מוסאיוף: אלה אייבנדר (זוכת הישרדות 2022), אסי בוזגלו (זוכה הישרדות 2020) ואשתו עדי, אוהד בוזגלו, יעקב וחני בוזגלו, יוסי בובליל, שקד קוממי, דרור רוקנשטיין, ענבל ביבי, ירדן שועה ובת הזוג אור זוארץ ועוד.

לסיום נוסיף כי אלית חגגה עם החברים במסיבה עד השעות המאוחרות עם הרבה אלכוהול, וגם מינוס כמה שורדים שהעדרותם בלטה במיוחד. לא נכחו מהשורדים: טל מורד, גל רובין, ניר רגב, אבירן שמואל, טניה לאורן, מאור שושן. אלית התייצבה בהרכב משפחתי – יחד עם בעלה וילדיה.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן