כוכבת "חתונמי" נדרסה קשות והובהלה אל בית החולים: כל הפרטים!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי שני יוסיפון סובלת משברים וכאבים עזים, אבל משדרת אופטימיות: "אני בסך הכל בסדר. אני רוצה לשלוח מסר לכל הנהגים, כשאתם נוהגים רק תנהגו, לא טלפון, לא טרדות, דמיינו שאתם מנתחים מוח, וצריכים להיות סופר מרוכזים. אירוע טראומתי ביותר, אבל זה יכל היה להיגמר אחרת". כל הפרטים

מערכת הפורטל מדווחת לכם כי שני יוסיפון, כוכבת חתונה ממבט ראשון של קשת 12 לא חזרה טוב לשגרה אחרי חג הפסח, כאשר אתמול (ראשון) בזמן שעמדה ברחוב, היא נפגעה בצורה קשה על ידי רכב שנסע אחורה. את עוקביה עדכנה כי היא סובלת משברים בגופה וכאבים עזים, אך מצבה בסך הכל טוב.

בפוסט ששיתפה הלילה היא הסבירה מה בדיוק קרה: ״לפני כמה שעות עמדתי ברחוב הולנדי, פתאום שמעתי בום ועפתי קדימה, התרסקתי על הרצפה. לא הבנתי מה קרה, הסתכלתי אחורה וראיתי את הרכב הזה שנסע רברס, הנהגת לא ראתה אותי, גם החיישנים לא".

יחד עם זאת, היא מיהרה להרגיע את העוקבים שלה: "אני בסך הכל בסדר. אני רוצה לשלוח מסר לכל הנהגים, כשאתם נוהגים רק תנהגו, לא טלפון, לא טרדות, דמיינו שאתם מנתחים מוח, וצריכים להיות סופר מרוכזים. אירוע טראומתי ביותר, אבל זה יכל היה להיגמר אחרת". לסיום בחרה לשתף כי ״פשוט נסעה רברס ודרסה אותי, רוב הסיכויים שהיא לא הייתה מרוכזת בנהיגה. הרכב הזה לעומת המשקל שלי זה לא צחוק. הייתי עם הגב לרכב ולא העלתי על דעתי, שרכב יכול לפגוע בי. כששמעתי את הבום חשבתי שזה פיגוע. ביליתי כמה שעות במיון באיכילוב, עם רופאים מדהימים, אני עם שברים וכואב לי מאוד. זה יכל היה להיגמר אחרת אם היא לא הייתה עוצרת וממשיכה לנסוע״.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן