רימו אתכם בפרצוף! מאיה קיי וטל מורד באמת נפרדו??!?1

מערכת פורטל "עומרי חיון" מפנה זרקור על טל מורד ומאיה קיי, הזוג המדובר של התקופה, הגיעו אמש, לגמר הישרדות. מאיה, שבכלל לא התחרתה בגמר, הייתה זו שכולם דיברו עליה. הסיבה: בגד משוגע שנראה כמו פסל עתידני בשילוב חצאית סאטן לבנה ונמוכה. כל הפרטים

מאיה קיי הייתה פרצוף מוכר ואהוב עוד לפני ההופעה שלה ב״הישרדות״, אבל אתמול האהבה כלפיה קיבלה אסמכתא כאשר כשנבחרה לשורדת האהובה ביותר של העונה באירוע הגמר. במקביל, היא קיבלה הזדמנות לערער על השמועות שמתרוצצות ברשתות החברתיות בימים האחרונים על כך שהיא ומורד נפרדו.

זוג הכוכבים הגיעו לאירוע ביחד ונראו צמודים מתמיד, תוך כדי שהם מתלוצצים עם המראיינים על השמועות שהם חוו משבר ביחסים. אגב, הכי מעניין מכל הפרטים האלה היה הלוק של מאיה לגמר – טופ כסוף פיסולי באווירה עתידנית יחד עם חצאית סאטן לבנה עם קו מותניים א-סימטרי, שעוצבה לה במיוחד על ידי טוונטיפורסבן, רשת האופנה שהיא משמשת כפרזנטורית שלה.

מערכת הפורטל מודה כי קשה שלא לשים לב לסטיילינג המדויק לכוכבת שלמרות שלא הייתה בגמר הייתה זו שכולם דיברו אליה. על האיפור הלא פחות ממדהים של אלה הדידה והתסרוקת המדהימה של רן קאריסי. ככה נראית שלמות שבאה לגנוב פוקוס. כן, מערכת פורטל "עומרי חיון" ללא ספק מפרגנת. באהבה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן