רמאות גדולה! כל האמת על מה שקרה מאחורי הקלעים של גמר "הישרדות"

מערכת פורטל "עומרי חיון" מפנה תשומת לבכם אל העניין הבא. למרות שסומנה מתחילת המשחק כמודחת הראשונה, ולמרות שלא ביצעה כמעט שום מהלכים, אלית היא זו שזכתה כ"שורדת האחרונה". כיצד ייתכן שאדם כזה לוקח את הגמר בקלות? כל הפרטים

מערכת הפורטל שמחה לבשר כי, אלית מוסיאוף היא הזוכה הגדולה של הישרדות העונה ה-12 של ישראל. אלית, זכתה ועוד בפער גדול. למרות שאתמול היה האחד באפריל, זו לא מתיחה. המתמודדת שרק קיטרה והייתה מועמדת להדחה מהשנייה הראשונה לקחה את הפרס הגדול כ"שורדת האחרונה". מערכת הפורטל מבינה כי קשה להסביר על מה חשבו המושבעים כשהם בחרו בה, אבל סביר להניח שנקמנות על הדחתם בידי אלו שבאמת עשו משהו במשחק, עלתה להם לראש.

החלטתם הסופית, גרמה למעשה למחדל בתוכנית כולה. אם לומר בכנות, בתור מי שסיקר את העונה האחרונה ועקב באדיקות, יכול להגיד בוודאות שאחרי עונה סבירה, בלי ויכוחים מגעילים, בלי פיצוצים נוראיים, עונה שהציגה נטו משחק אסטרטגי, הסתיימה באכזבה גדולה. למי שעדיין לא קולט, לא שיש לנו או לרבים אחרים שבוודאי יזדהו איתנו כאן במערכת, משהו אישי נגד אלית. הבעיה זה נטו הדרך שבה היא התנהלה במשחק. בתחילתו, סומנה אלית כמתמודדת ה"חלשה" שצריך להדיח ראשונה. לבסוף, כאמור זכתה.

לסיום, מעט על ענייני הליהוק המוצלחים. אז לאחר התיקון הראוי של ליהוק המתמודדים העונה לעומת העונות האחרונות, ההפקה עדיין לא למדה להתנער מ"הגרסה הישראלית" של עצמה. כזו שחייבת לתת לנו תחושה שהכל מכור. זה שבמקרה יש לה אבן גורל שתשמור עליה בהדחה, או שבמקרה היא לוקחת בפער עצום את הקולות בגמר בלי כל סיבה הנראית לעין. 15 שנה משודרת הישרדות בישראל, קשה לזכור מתי התחולל דבר כזה בפעם האחרונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן