טל מורד ברעידת אדמה על כל ערוץ 13 איזה דרמה יש!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי רגע לפני שיגיע לאירוע הגמר בשבת הקרובה, כוכב העונה טל מורד התייצב הבוקר בהשקה נוצצת וסיפר על החוויה במבט לאחור: "הרבה נקודות אור וגם הרבה נקודות של משבר". כל הפרטים

הבוקר התקיים אירוע ההשקה של מותג תוספי התזונה והוויטמינים sequoia. בין כל הנוכחים שהגיעו לאירוע ההשקה הנוצץ, כמובן שבלטה נוכחותו של פיינליסט העונה של "הישרדות",טל מורד, שביום שבת הקרוב יקח חלק באירוע הגמר, בו ייתכן ויהפוך למנצח הגדול ויגרוף פרס בשווי מיליון שקלים.

בשיחה קצרצרה עם מורד שוחחנו על החוויה שעבר במסגרת התוכנית, על הצפייה בפרקים במבט לאחור ועל הקשר הרומנטי עם מאיה קיי, שהתפתח אי שם על האי בפיליפינים ומשגשג עד היום. מה הסיכוי שלך לנצח בגמר?

"אני לא יודע, אני אדע בקרוב אבל". כמה היה קשה לצפות בהדחה של מאיה מהבית? "זה היה רגע מאוד קשה, את יודעת, פתאום בשנייה את חוזרת לשם ומתחילה להרגיש את הרגשות מההתחלה. אבל זה היה לכמה שעות ובוקר אחרי כבר קמנו מחויכים והכל מאחורינו".

ישנם שמועות על משבר ביחסים "משבר? אין לנו שום משבר, הכל מעולה, יותר טוב מתמיד". אז למה בעצם הנושא עם גל רובין כל כך רגיש לכם, לך? "זה לא רלוונטי, מה שהיה היה, אני כרגע מתעסק בעיקר, שזה אני ומאיה, בעשייה שלי. מה שהיה כבר לא רלוונטי ואני בפרק חדש בחיים".

מה למדת על עצמך מהצפייה ב"הישרדות", מהחוויה? "האמת שלמדתי על עצמי המון. הבנתי קודם כל שלא צריך להתחרט על כלום, כי את יודעת, תמיד בדיעבד אפשר לחשוב שהייתי יכול לעשות ככה או ככה, וזה פחות עובד בחיים שלנו. למדתי על עצמי המון, שאני יכול להיכנס לסיטואציות בצורה כל כך שונה. אם זה בחוכמה, בחוזק, באינטליגנציה הרגשית שלי. את רואה הרבה נקודות אור וגם הרבה נקודות של משבר שצלחתי אותם, אז למדתי על עצמי המון ואני סופר גאה בדרך שלי. יום שבת נדע הכל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן