הלם בתעשייה: האם מאיה קיי וטל מורד נפרדו? כל הפרטים!!!

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי אחרי שהוכרז אמש בפרק של "הישרדות" על עלייתו לגמר של טל מורד, כל השורדים שמחו בשמחתו ושיתפו את הפוסט שהעלה לרשת, מלבד זוגתו מאיה קיי. כל הפרטים

ימים ספורים לפני הגמר הגדול שיתף אמש הפיינליסט טל מורד פוסט מסכם על מקומו המובטח בגמר, אותו הקדיש לאימו ז״ל וכתב: ״אמא אני בגמר, בתוך כל המשחק המטורף הזה והקשיים שחוויתי תמיד עלית לי בראש ראשונה. בשבילי לנקודה שהגעתי זה ניצחון ענק״.

כל החברים מ"הישרדות" עשו לייק לפוסט של מורד, הגיבו בברכות ופירגונים ושיתפו אותו אצלם בעמוד – כולם למעט זוגתו מאיה קיי. מקורבים לשניים מסרו כי אחרי שידור הפרק אתמול השניים חוו משבר ביחסים, מה שגרם לקיי לא לפרגן לפוסט ששיתף בן זוגה אמש.

מערכת הפורטל מציינת עוד כי בקטע ששודר ועורר את כעסה של קיי כך מסרו מקורבים, נראו מורד וגל רובין קרובים מאוד מחובקים, ומורד נישק את אפה של רובין כאילו היו זוג מאוהב. בהמשך הוא הוסיף ואמר: ״אני יכול להציג לכם את החברה שלי, יו אני בהזיות,  החברות הזאת גרמה לנו להתאחד כאגרוף ולעשות את כל התהליך הזה ביחד. היו לנו רגעים קשים, שרבנו ובכינו, רגעים שהתחבקנו ושמחנו, והדחנו. היינו פה הצמד הכי חזק מהיום הראשון של המשחק״.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן