המשטרה עצרה את הילד של דני הפסיכולוג "חתונה ממבט ראשון"

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם לראשונה כי פסיכולוג "חתונה ממבט ראשון" לשעבר בילה את הלילה מחוץ לתחנת המשטרה. כל הפרטים

דני פרידלנדר הפסיכולוג לשעבר של הריאליטי ״חתונה ממבט ראשון״ בילה את הלילה מחוץ לתחנת משטרת גלילות. הסיבה, האחיין שלו בן ה-17, תלמיד כיתה י״א מרמת השרון, נעצר על ידי המשטרה לאחר שהפגין אמש בכפר הירוק נגד פיטורי שר הביטחון יואב גלנט והרפורמה המשפטית. פרידלנדר, שיתף הלילה בפייסבוק סרטון עם הדברים הבאים ״תחנת משטרת גלילות הלילה. מעצר של קטין בן 17, שכל חטאו שהגיע למחות ולהביע את מערבותו בצומת הכפר הירוק".

עוד כתב ופירט כי "הילד הזה, הוא אחיין שלי הבן של אחי, מהטובים באנשינו, מגויס בכל האנרגיות כבר יותר מ-12 שבועות יחד עם אשתו למאבק ולמחאה. בכל צומת, בכל הפגנה, בכל פעולה של אנשי המילואים, של אנשי צוות אוויר מחיל האוויר את הלילה הזה עברנו יחד עם הרבה אנשים טובים ודואגים ועם עורכת הדין המופלאה, חברת הכנסת לשעבר ממרצ, גבי לסקי, שסייעה בהתנדבות כמו בכל ימי המחאה לשחרורו יחד בהזיית מציאות/סרט אימה, במשטרת גלילות מחוץ לשער".

לסיום כתב כי "ובזמן שהיינו שם בחוץ, מחכים למשטרה שמטרטרת קטין והורים במשחקים הכי שפלים, כמו במשטרות הכי חשוכות במשטרים הכי נוראיים. והנה דברי הזעם שלי שם מהלילה די! לא עוד! לא תעצרו אותנו! לא תשפילו אותנו! אנחנו שבויים של משטר ושלטון ואיש שאיבד את הדרך, שלא נזדהה יותר עם התוקפן".

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן