רעידת אדמה: מאיה קיי זורקת פצצה שמתפוצצת לכל העם בפנים!

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי השורדת מאיה קיי צעדה אמש על מסלול הדוגמנות של שבוע האופנה והפתיעה כשהחליטה לקחת את הכסף שהרוויחה בתצוגה ולהעביר אותו הלאה. כל הפרטים

אתמול, צעדה השורדת מאיה קיי על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה, באחת מן תצוגות האופנה, בעוד בן זוגה השורד טל מורד ישב בקהל בשורה הראשונה וצילם כל רגע שלה כובשת את המסלול. אתם לא תאמינו כמה כסף קיבלה קיי עבור הופעתה בשבוע האופנה, הדוגמנית שהפכה לאחד השמות החזקים בזכות השתתפותה ב"הישרדות".

מערכת הפורטל מדווחת לכם לראשונה כי דרישת התשלום של קיי הייתה גבוהה ממה שהפקת שבוע האופנה יכלה לשלם , והיא החליטה בצעד מעורר הערצה, לעלות על המסלול בחינם, "אין כסף". הסיבה, קיי סגרה עם ההפקה שאת התשלום שהם כן יכולים לשלם, הם יתרמו לעמותת "תנו לחיות לחיות".

לסיום, נתזכר אתכם כי במהלך החופשה האחרונה של מאיה וטל בתאילנד כתבו השניים בעזרת בוץ על גופו של אחד הפילים: "מאיה + טל = אהבה". העוקבים זעמו וטענו כי מדובר בפגיעה בבעל חיים חסר ישע וקיי ומורד התנצלו. אלא שקיי ידועה כאוהבת בעלי חיים, עם חזרתה ארצה מהחופשה החלומית בתאילנד, כלבתה נדרסה לנגד עיניה וליבה נשבר. תיעד את הרגע מעדשתו, אור גפן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן