כוכבת "חתונמי" חושפת את האמת: "התחלתי להקפיא ביציות"

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם כי כוכבת "חתונמי" החלה לאחרונה תהליך של הקפאת ביציות. "אחרי הרבה מחשבה סביב הנושא ואחרי הרבה מורכבויות רגשיות, החלטתי שאני עושה את זה". כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" הבחינה כי כוכבת העונה הרביעית של סדרת הדוקו ריאליטי המצליחה, "חתונה ממבט ראשון" מעין דורי ערכה סשן שאלות-תשובות, במהלכו היא נשאלה ע"י אחת מהעוקבות אם היא חשבה על הקפאת ביציות במידה ולא תיכנס לזוגיות בזמן הקרוב. מעיין, הפתיעה את כולם כשחשפה שהיא לגמרי כבר בעיצומו של התהליך.

מעיין כתבה ושיתפה כי "אני אשתף ואגיד קודם כל שאחרי הרבה מחשבה סביב זה ואחרי הרבה מורכבויות רגשיות שעברו שם, החלטתי שאני עושה את זה". לאחר מכן פירטה עוד כי "אני ממש עכשיו בתחילת התהליך של הדבר, בדיקות והתייעצויות, אני מבטיחה גם לשתף בזה, ואנחנו כנראה נדבר על זה המון".

לסיום, מערכת הפורטל בחרה לשאול את מעיין בנוגע לקבלת ההחלטה. כך היא ענתה "היה לי מספיק זמן להתבחבש בזה, והיום אני מגיעה לזה שלמה ובשלה. אני לא מרגישה שזה כישלון. ולא שוויתרתי על חלום הזוגיות. אני מרגישה שזה מאפשר לי מרווח נשימה למצוא את האחד שלי, לעוף איתו על החיים קודם, ורק אז להביא ילדים לעולם".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן