הצגה למצלמות או נס של חג פורים? מתמודדות הישרדות עשו סולחה

מערכת פורטל "עומרי חיון" שמה לב כי מתמודדות הריאליטי נפגשו במסיבת פורים, וחילקו זו לזו חיבוקים ונשיקות כאילו לא היו מועצות שבט מטונפות מעולם. ומי החליטו להבריז מהאירוע?. כל הפרטים

אז ככה, כידוע, העונה הנוכחית של "הישרדות" מעוררת הרבה עניין, אבל לא בגלל האקשן שמתחולל על המסך הקטן אלא דווקא בגלל הנעשה מאחורי הקלעים. נראה שכל המתמודדים עסוקים בהשחרות הדדיות, התנגחויות ויציאות דרמטיות מקבוצות "ווצאפ" משותפות.

אתמול, ביום רביעי, התקיימה מסיבת הפורים השנתית של חברת התקשורת פרטנר, שאיגדה 300 אורחים במתחם אקספו תל אביב.

מערכת הפורטל, מעדכנת אתכם כי, בין הכוכבים הרבים שהגיעו למקום היו גם מתמודדי הריאליטי המדובר, שהניחו את המחלוקות בצד ונראו מיודדים מתמיד. מסכות? אולי, אבל אותנו זה מאוד משמח, גם אם מדובר בסולחה חד פעמית והיום הם כבר יחזרו לטנף.

מי שבחרו לפסוח באלגנטיות על האירוע היו טל מורד ומאיה קיי, אבל גל רובין הגיעה ללא תחפושת אבל עם בן הזוג, ומיהרה להתחבק ולהצטלם עם דורין דותן ונטשה חליל, אחרי שהיחסים ביניהן לא היו ידידותיים במיוחד, בלשון המעטה. גם גיא רוזן, אלית מוסאיוף וגיא שיקר הגיעו לאירוע ופגשו בין היתר את סטטיק, עדי ביטי וליאל אלי, שנהנו מהופעות של טונה ושרית חדד. צילם והתחפש לצלם פפארצ'י, אור גפן.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן