״מרגיש מרומה ושוקל את צעדיו״: מדוע השורד אבירן שמואל יצא נגד הפקת התכנית הישרדות??

ראשוני: מערכת פורטל "עומרי חיון" עם כל הפרטים על צעדי ההחרמה של כוכב הישרדות אבירן שמואל כנגד תכנית הריאליטי ״מרגיש מרומה ושוקל את צעדי״.

הוא היה חשפן, היום הוא נוהג במשאית זבל, אבל כל חייו אבירן שמואל הכין את עצמו לרגע הזה ממש, שבו יהיה מפורסם. עכשיו, כשהגשים את החלום הוא יוצא כנגד הפקת תכנית הריאליטי "הישרדות" המשודרת בערוץ "רשת 13".

העונה ה 12 של תכנית הריאליטי של ערוץ רשת 13 "הישרדות" לא מפסיקה לתפוס כותרות. הפעם, אחד מן השורדים הכי חזקים באי, אבירן שמואל, יוצא כנגד הפקת התכנית וטוען, כי מרגיש מרומה.

למערכת פורטל "עומרי חיון" נודע כי שמואל הודיע להפקת התכנית כי בכוונתו להחרים את גמר התכנית. אז ככה, השורד, כאמור, הודיע לבכירי ההפקה כי אינו מתכוון להגיע ולהשתתף באירוע הגמר. בנוסף, מסרב שמואל להגיע ולהתראיין לתכניות הערוץ.

מערכת הפורטל, מציינת ומדגישה כי משתתפי התכנית מחוייבים על פי חוזה להגיע ולהשתתף באירוע הגמר. בנוסף, כידוע למערכת, על פי החוזה המשתתפים מחוייבים גם להגיע לתכניות המקדמות יח"צ וקד"מ לתכנית הריאליטי. מגורם פנימי בהפקה, נמסר למערכת הפורטל כי "שמואל מרגיש פגוע מהתנהלות המשחק בזמן הצילומים ואחריהם" עוד נמסר כי "שמואל שוקל את צעדיו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן