הלם בתעשייה: דניאל ציוני נגד אליקו – מה באמת קורה שם?

מערכת פורטל "עומרי חיון" מדווחת לכם כי שדרן הרדיו דניאל ציוני שהביע את דעתו על הזוגיות המפתיעה של אליקו, קיבל אש בחזרה משדרן הרדיו המתחרה ועכשיו הוא משגר תגובה חריפה במיוחד. כל הפרטים

מערכת פורטל "עומרי חיון" האזינה לפודקאסט שערך השורד ושדרן הרדיו דניאל ציוני עם ליהיא גרינר בחמישי האחרון, דסקסו השניים על הזוגיות השנויה במחלוקת של שדרן הרדיו אליקו בן ה-46 ולירז אגם בת ה- 18 ועל פער הגילים החריג ביניהם. גרינר הוסיפה את הנימוק שלה לזוגיות שלהם וטענה כי היא שם רק בגלל הכסף: "all about the money".

אלא שאליקו לא נותר חייב ושיתף בסופ"ש תגובה נוקבת לגרינר ועקיצה לציוני כשכתב: "מרחם עלייך, ליהיא גרינר כמה את… את יודעת מה את. ודניאל אתה האחרון שיכול לדבר על אהבת אמת. הרי את עצמך כבר קיבלת? תתבייש, יצאת קטן".

כעת מגיב ציוני לראשונה נגד אליקו ומוסר: "טוען שהאהבה שלהם חזקה מהכל לא? אז אני מאמין שהיא אמורה להיות חזקה גם בפני ביקורת".

עוד אמר ציוני "אתה יוצא עם מישהי שחגגה 18 לא מזמן. במושגים של היום זה דבר שמרים גבה בצורה חריגה כשיש פער של כמעט 30 שנה. תתמודד ורצוי שתהיה חזק. אל תשחק אותה על חשבון הגב שלי. כשמדברים ומסקרים את מערכת היחסים שלו הוא בעננים ופורח, הרי הוא זה שתייג את כל עמודי הבידור ברגע שהוא עלק חשף את הזוגיות, לא? הוא כותב לי להתבייש בעצמי? אני גאה ושלם עם עצמי ובדרך שלי, נראה לי שהבושה והחרפה צריכה להיות בעצמו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן