גל מהישרדות נשברת: ״די רדו לי מהגב אני לא יכולה לחיות ככה יותר״

מערכת פורטל "עומרי חיון" חושפת לכם כי כבר תקופה ארוכה שיש עיסוק רב סביב המשולש הרומנטי בין טל מורד, מאיה קיי וגל רובין שעכשיו מבקשת מהם "תניחו לי, זה פוגע". כל הפרטים

אז ככה, העניים הבא מתחיל לפני כשבועיים במהלך מדורת השבט טען טל מורד כי גל רובין, בת הברית שלו לאי קינאה לקשר המתפתח שלו עם מאיה קיי. "היא ניסתה לייצר לי תמונה מסויימת בשביל שאני אפריד את הכוחות ממאיה והיא הצליחה, וזה קשה לי לראות שהיא עבדה עלי" אמר.

אמש, התארחה רובין באחת מן תכניות הטלוויזיה והגיבה לדברים שאמר חברה לשעבר. כך אמרה "קשה לי לשמוע את זה וזה קצת מעייף אותי, זה מתיש, תינוקי וילדותי ברמות שאין לתאר ואחי קח קצת אחריות. אף אחד לא אמר לך לבוא אחרי. יכולת לעמוד בגב זקוף ולהגיד 'אני הולך עם מאיה' והוא לא עשה את זה. אם אני אחליט להיות ביץ' כי זה עלה לי עד השמיים יש לי הודעות מטל, השרשרת שהוא ענד במהלך על העונה הוא העניק לי אותה בסוף. די כבר זה מתיש. רדו ממני כי זה פוגע".

עוד אמרה והוסיפה "אם עד עכשיו הייתי מאופקת אז די, זה מציק לי, תניחו לי. יש לי שישה ילדים יש לי עבודה, בן זוג- רדו לי מהגב. אני מאוד נפגעת, אני לוקחת את זה ללב ברמות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן